تیته، سرمربی باتجربه تیم ملی برزیل، علاقه ای به افشای ترکیب تیمش برای بازی با کامرون نشان نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگاران از ۱۷ مرداد ماه (فردا) به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس باید به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و وارد لینک ثبت‌نام شوند. بعد از ورود، در مرحله ثبت اطلاعات هویتی کارت ملی و شماره‌ی پشت آن نیاز است و در این مرحله اطلاعات اولیه فردی أخذ می‌شود.
در حالی که حدود ۷۰ روز تا برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو فرصت باقی مانده و فردا قرار است جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی برگزار شود اما کماکان پاداش مدال‌آوران این دوره از مسابقات تعیین نشده است.
باشگاه بارسلونا باید تا فردا وضعیت قرارداد 10 بازیکن خود را مشخص کند.
سرمربی تیم هندبال سپاهان اعلام کرد تیمش فرصت زیادی برای شادی ندارد و از فردا برای جام باشگاههای آسیا آماده می شود.
مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
تا فردا بعدازظهر که فرصت داریم تمام تلاشم را انجام می‌دهم و اگر هم نشد صادقانه به هوادار می‌گویم.
پنجمین غروب رمضان 1444 هجری قمری فرا رسید تا پس از یک روز تلاش در این روز‌های پرحرارت، بار دیگر میهمان ضیافت الهی باشیم؛ ضیافتی که همچنان فرصت پیوستن به آن فراهم است و سفره لطف پروردگار همچنان برای مؤمنین گشوده است تا در ماهی که بیش از هزار ماه فضائل دارد، همه از خان او بهره‌ای ابدی ببرند.
بهترین فرصت برای اثبات درستی ادعای همیشگی قلعه نویی فرا رسیده: در حق من جفا شده.
ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش دوباره تمدید شد و با توجه به اصلاحات اعلامی دفترچه داوطلبان تا فردا یکشنبه ۲۱ اسفند فرصت ثبت نام دارند.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اعتراض استفاده از بازیکنان امید تاریخ مصرف کوتاهی داشت: حالا آزمون مهم یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از راه می رسد.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا فردا میزبان الریاضی لبنان خواهد بود.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ تا ۱۵ آبان (فردا یکشنبه) فرصت دارند تا با ورود به سامانه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org برای ثبت‌نام در این آزمون که روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اقدام کنند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید بازی با والنسیا فرصت خوبی برای نشان دادن واکنش درست از سوی این تیم است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شد تیمش برابر اینتر فرصت خوبی برای جبران نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان دارد.
فردا ایران-اروگوئه؛ فرصت انتقام کی‌روش
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت یک ظرفیت استثنایی فرا ملی است، بر این اساس شورای ملی زیارت نیازمند تدابیر و سیاست کلان در این زمینه است که همچنان از این فرصت محروم هستیم.
یورگن لوکادیا در اردوی پرسپولیس حضور دارد و یحیی گل‌محمدی پس از تمرین سبک فردا صبح در مورد او تصمیم خواهد گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام هجرت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد هجرت در روزهای آینده بورس است.
برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی به این نسل منتقل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.
یک فعال مطبوعاتی گفت: اگر نخواهیم از فرصت کنونی برای احیای برجام استفاده درست کنیم مطمئنا فردا دیر خواهد بود.
پنجمین غروب رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری فرا رسید تا پس از یک روز تلاش در این روز‌های پرحرارت، بار دیگر میهمان ضیافت الهی باشیم؛ ضیافتی که همچنان فرصت پیوستن به آن فراهم است و سفره لطف پروردگار همچنان برای مؤمنین گشوده است تا در ماهی که بیش از هزار ماه فضائل دارد، همه از خان او بهره‌ای ابدی ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ