بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرالکو در حالی پا به هفته سوم می گذارد که یک پیروزی روحیه بخش خانگی را در هفته دوم پشت سرگذاشته است.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
بانوان قزوینی شاهد باخت خانگی شمس‌آذر
بهروز بارانی با گلی که به شمس آذر زد اجازه نداد استقلال خوزستان یک باخت خانگی را در اولین تجربه لیگ برتری اش بعد از 4 سال تجربه کند.
تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.
تیم فوتبال پرسپولیس با سه امتیاز خانگی و به لطف باخت سپاهان حداقل اختلاف را با صدر جدول پیدا کرد.
تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال با نتیجه ۳-۲ مغلوب شد.
نان خانگی یکی از گزینه‌های مناسب برای سفره افطار است که شما می‌توانید با دستور پختی آسان این نان خوش بافت و خوشمزه را در منزل تهیه کنید.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 در بازی خانگی مقابل استون‌ویلا گفت عصبانیت هواداران از این باخت را درک می‌کند و این نتیجه برای چلسی و بازیکنان و کادر فنی هم دردناک است.
افراطی‌های پی اس جی اعلام کرده‌اند که یکشنبه در بازی خانگی برابر رن، علیه لیونل مسی سوت خواهند زد.
باخت خانگی پرسپولیس به سپاهان، یحیی گل‌محمدی را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.
صدرنشین رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با وجود تساوی همچنان فاصله اش را با تعقیب کنندگان حفظ کرد. سایپا هم در دیداری جنجالی دو امتیاز خانگی را از دست داد.
نیان الکترونیک در ادامه روند خوب خود در بازی‌های خانگی این بار مس رفسنجان را از پیش رو برداشت.
تکمیل فاجعه لیورپول با باخت خانگی دقیقه‌۹۰
لورکوزن پس از پیروزی درخشان مقابل شالکه، دو باخت و یک تساوی خانگی تجربه کرده تا تاثیر مدنظر ژابی آلونسو روی تیم احساس نشود.
این هفتمین مساوی فصل ذوب آهن است. تیم اصفهانی همچنان بدون باخت است.
پرسپولیس پس از دو سال و دو ماه در دیدار خانگی به میزبانی ورزشگاه آزادی شکست خورد.
شاگردان محمود فکری در روز غیبت این مربیگری دومین باخت فصل را در ورزشگاه خانگی مقابل تیمی تجربه کردند که رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرده است.
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
رحمتی در آبادان باخت خانگی را جبران کرد
سرمربی هلندی منچستریونایتد دلیل باخت خانگی شاگردانش مقابل برایتون و به میدان نفرستادن رونالدو در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس را توضیح داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: وزارت صمت با ارسال نامه‌ای عملکرد خود را توجیه کرد، اما با توجه به مشکلی که برای مردم در این راستا پیش آمده بود، سازمان بازرسی به مسئله ورود کرد.
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ