معاون حقوقی رئیس‌جمهور از طیف سیاسی که حدود ۳۲ سال دولت را در اختیار داشته، پرسید که چرا حتی یکبار مطابق قانون اساسی و قانون عادی تقاضای برگزاری همه‌پرسی از طریق مجلس شورای اسلامی را نکرده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که بازنشستگان به چه نحوی می‌توانند در طرح "کرامت رضوی" ثبت‌نام کنند، افزود: ثبت‌نام توسط کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود. به این شکل که بازنشستگان به کانون‌های بازنشستگی در استان‌های مختلف مراجعه و در ادامه در سامانه‌ مدنظر ثبت‌نام می‌کنند.
وزیر امورخارجه و معاون نخست وزیر مولداوی گفته است که ایده همه پرسی سیاست خارجی این کشور باعث بی ثباتی می‌شود.
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: براساس پیگیری‌هایی که از سامانه داخلی مجلس و همچنین پرس وجو از برخی نمایندگان داشتم، نمایندگان گفتند ۲۰۰ امضا برای استیضاح ثبت نشده است. من نمی‌دانم استیضاح منتفی شده یا نه، ولی اعلام وصول نشده است.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
یکی از مسائلی که این روز‌ها مورد پرسش قرار می‌گیرد مسئله حجاب و رویکرد مردم و حاکمیت درباره آن است، درهمین‌باره معصومه ابتکار، معاون سابق رئیس‌جمهور در امور زنان در کافه خبر خبرآنلاین می‌گوید مانند مدارس آقای حداد عادل باید عمل کرد، توضیحات او درباره حجاب در مدرسه دخترانه را ببینید.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهوری در واکنش به به خبر خرید خانه توسط پسرش در کانادا گفت: این‌ها پروژه‌های دشمن است تا ما را از انجام کار‌ها باز بدارد. این‌ها می‌خواهند کار‌های خوب دولت دیده نشود.
سمنان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۰۰ جعبه تخم نوغان بین متقاضیان پروش کرم ابریشم در سراسر استان توزیع می‌شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: وطن پرست بودن نخبگان خارج کشور منوط به بازگشت آنها نیست و لازم است از هر روشی برای همکاری با آنها برای حل مسائل کشور بهره ببریم.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور دو معاون وزیر ورزش در این کمیته گفت: اگر از حیث مشغله کاری حساب کنیم که قطعا مشکلات پیش خواهد آمد.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به قتل مادری در رودسر توسط پسرش به وسیله داس گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
معاون امور زنان رئیس‌جمهور گفت: یک هفته به آنهایی که ازشان شکایت شده، مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.
معاون اول روحانی همه اطلاعات را در ذهنش دارد و کمتر نیازی به مراجعه به یادداشت‌ یا پرسش از همکاران وجود دارد. می‌گوید:«برجام حاصل تلاش ظریف، روحانی و مقام معظم رهبری بود. ترامپ آن را بهم زد. اگر بعد از ترامپ از برجام خارج می‌شدیم، الآن هیچ امکاناتی برای مذاکره نداشتیم و بدتر اینکه ترامپ را خوشحال کرده‌ بودیم.» در تمام مقاطعی که صحبت می‌کند، یاد حرف‌های تند سیاستمداران جناح مقابل می‌افتد و بازهم لهجه کرمانی‌اش مسلط می‌شود و صدایش هم بالاتر می‌رود:«عده‌ای انگار تمام منافعشان به این گره‌خورده بود که با تندروی، خواسته‌های امریکا را در ایران پیاده کنند. این‌ها دشمن ملت ایران هستند.»
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به این پرسش که چرا سپاه از فهرست تروریسم خارج نشد، پاسخ داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ باید اجرایی شود، در حالی که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
معاون اجرایی رییس جمهور به پرسشی درباره علت اجرایی نشدن مصوبه واردات خودرو پاسخ داد و درخصوص آخرین وضعیت تفکیک وزارت صمت توضیحاتی ارائه کرد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته از برگزاری دو ماهه جشن عاطفه ها در سال جاری خبر داد.
سرمایه‌گذاری خودروسازی سایپا در شرکت‌های دانش بنیان با هدف تکمیل زنجیره ارزش
مراکز معاینه فنی در روز عید فطر تعطیل است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ