نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با مردی بی‌خانمان همچنان که به او یک ظرف حاوی سوسیس، نان تست و تخم مرغ می‌داد، پرسید: «آیا مشغول به کاری هستید؟ » آن مرد هم پاسخ داد: «خیر من بی‌خانمان هستم. من در واقع یک شخص بی‌خانمان هستم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حواسی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است.
پیش از انقلاب نوسنگی، نخود فقط در جنوب شرقی ترکیه رشد می‌کرد؛ منطقه‌ای که از شدت سرسبزی شاید الهام‌بخش افسانه باغ عدن باشد. امروزه نوادگان نخود در سراسر جهان رشد می‌کنند. اما پرسش مهم این است که نخود چگونه به وجود آمد. پاسخ این پرسش روشن نیست.
ساعتی پس از انتشار بیانیهدفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
خسرو که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، در واکنش به فحاشی هواداران تیمشان علیه سعید الهویی با استدلالی عجیب این پرسش را مطرح کرد که چرا هواداران علیه آقای قلعه‌نویی، سرآسیایی یا دیگر اعضای کادر گل‌گهر شعار ندادند و لابد چیزی بوده که هواداران استقلال این کار را کردند!
همچنین این پرسش باقی است که با توجه به آنکه این فیلم پس از پخش بین المللی و انتشار روی سرویس‌های استریم جهانی، به سرعت سر از اینترنت درمی‌آورد و مردم ایران فیلم را می‌بینند، چنین تصمیم عجیبی اساساً پشتوانه منطقی دارد؟! به نظر نمی‌رسد چنین دوراندیشی حداقلی در هنگام چنین تصمیماتی لحاظ شده باشد.
فضا، در حقیقت یک خلاء بزرگ است؛ یعنی کاملا خالی است و مولکول‌های گاز در فضا آنقدر از یکدیگر دور هستند که عملا نمی‌توانند مرتبا با هم برخورد کنند. پس حتی وقتی که تابش خورشید، با امواج مادون قرمز این مولکول‌ها را گرم می‌کند، جابجایی این گرما از طریق انتقال ممکن نخواهد بود.
راشد الفلاسی خبرنگار اماراتی در توئیت خود پرسش جالبی را در مورد فرهاد مجیدی منتشر کرده است.
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
ریکاردو آلوارز به پرسشی عجیب درباره شایعات انتقالش به استقلال در پنجرۀ زمستانی پاسخ جالب توجهی داد.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
یک هوادار آرژانتین بعد از پیروزی تیمش برابر لهستان در اقدامی عجیب اقدام به مجروح کردن کودک خود کرد.
واقعا مسئله اینجاست که آیا نماینده اردبیل، نماینده مردم این شهر در مجلس است یا اینکه سخنگوی دولت؟ او چطور خودش را نماینده مردم این شهر توصیف کرده و بعد به‌راحتی درباره مرگ یک جوان چنین اظهارات عجیبی را بیان می‌کند.
هافبک ایرانی الوکره یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ ستارگان را مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند.
هافبک استقلال در 3 هفته گذشته جایی در ترکیب تیمش نداشته و به نظر می‌رسد کار سختی برای جلب نظر ساپینتو خواهد داشت.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
غیبت زنان در ورزشگاه‌های فوتبال از آن دست اتفاقات عجیبی است که نمی‌شود برایش بهانه‌ای درست جور کرد. مسئولان ورزشی و دولتی، چندصباحی است واژه «مهیانبودن زیرساخت» را پیدا کرده و مدام در مواجهه با این پرسش که چرا زنان به ورزشگاه‌های فوتبال نمی‌روند، روی همین عبارت تأکید می‌کنند.
مدقالچی با انتقاد از برخی خطوط قرمز عجیب در صداوسیما گفت: پرسش من از شما این است که واژه «تکامل» چه ایرادی دارد؟ شاید برایتان عجیب باشد که این واژه یکی از خط قرمز‌های ما است و نباید در دیالوگ کاراکتر‌ها وجود داشته باشد! چراکه یادآور نظریه داروین است؟ تکامل یک صفت انسانی است و انسان‌ها در طول زندگی‌شان تکامل پیدا می‌کنند. باوجود این، استفاده از این واژه در تلویزیون ممنوع است! نه‌تنها این واژه، بلکه واژه‌های بسیار ساده‌تری هم وجود دارند که بکارگیری آن‌ها ممنوع است.
حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟
دیپلمات روس درباره اینکه آیا مذاکرات این هفته ادامه پیدا می‌کند گفت نمی‌تواند به این پرسش پاسخ دهد. او با این حال گفت: ما درباره چند روز صحبت می‌کنیم نه چند هفته.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ