محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به این پرسش که چرا سپاه از فهرست تروریسم خارج نشد، پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش بسیج و سپاه به عنوان ضابطان قانونی دستگاه قضائی در کجای لایحه آمده است؟! و آیا آن‌گونه که در لایحه آمده است، وظیفه بسیج در آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر خلاصه می‌شود و یا مقابله با منکرات و هنجارشکنی‌ها؟!
اهواز - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.
اهواز - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
برخی کاربران می‌گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد.
سراشکر سلامی طراحی گسترده دشمن در اغتشاشات سال گذشته مبنی بر سرنگونی نظام ولایی و مردم پایه و مقتدر ایران اسلامی را بخشی از پازل شوم دشمنان قسم‌خورده این نظام برشمرد و گفت: دشمن به قائمه نظام حمله کرده بود تا قاعده را بشکند. چرا که رهبری، قائمه نظام اسلامی و مردم، قاعده آن هستند.
بسیاری در روز‌های اخیر پرسیده‌اند که چگونه آثار تاریخی ایران از کشور خارج می‌شود و برای جلوگیری از آن، چه باید کرد. یک باستان‌شناس این موضوع را متوجه همه می‌داند و پیشنهادش، تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی و البته ایجاد سپاه میراث فرهنگی است. سپاهی که متشکل از فارغ‌التحصیلان رشته باستان‌شناسی، مرمت و حفاظت باشد.
سردار سلامی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما می‌توانیم برد سلاح‌هایمان را افزایش دهیم، ولی این کار را نکردیم، چرا از این خویشتن‌داری سوءاستفاده می‌کنند؟ مگر ملت ایران چقدر صبر دارد؟ این را در جنگ تحمیلی نیز می‌توان دید. به این‌ها می‌گوییم بیشتر از این ادامه ندهند، خویشتنداری کنند و آرام باشند، دامنه تحمل ملت ایران هم حدود و حدودی دارد.
ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی‌تر عمل می‌کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.
در آستانه نشست اتحادیه اروپا و فشار اپوزیسیون و لابی‌های ضدایرانی برای قطع ارتباط ایران-اروپا و اصرار برای ورود سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، اقداماتی همچون فحاشی روی دیوار سفارت بریتانیا و تهدید جانی اعضای تحریریه هتاک شارلی ابدو و .. مصداق فراهم‌سازی اسناد کافی برای پیش‌برد اهداف جریان‌های ضد ایرانی است. بریتانیا چندین بار از همین دیوار نوشته‌هایش بهترین بهره‌برداری را به نفع خود انجام داد. پس چرا این روند ادامه دارد؟ سوال مهمی است.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
روزنامه غربگرا در حالی در موضوع برجام و FATF دست پیش می‌گیرد و منطبق بر نقشه آمریکا، ایران را طرف متهم ماجرا معرفی می‌کند، که می‌داند طیف متبوع این روزنامه در دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، خود مقصر ماجراست. در واقع آن‌ها هستند که باید توضیح بدهند چرا با وجود اجرای پنهانی ۳۷ بند از ۴۱ بند مطالبات FATF، ایران همچنان در فهرست سیاه این کمیته مافیایی وابسته به آمریکا و اروپا باقی ماند؟
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هنوز عده‌ای در خصوص علت سقوط هواپیمای اوکراینی ابهام دارند. اینکه ظرف 48 ساعت این تعداد از نیروهای مسلح را توجیه و همراه بکنیم.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با یادآوری اینکه امروز در یک سو جبهه کفر با تمام توان و در یک سو جبهه اسلام قرار دارد، اضافه کرد: در این صحنه نمی‌شود وسط ایستاد؛ صحنه روشن است چرا که یک طرف را آمریکا و اسرائیل هدایت می‌کنند و یک طرف را رهبر معظم انقلاب و مردمان مؤمن و انقلابی و در این شرایط باید مسیر را مشخص کرد.
چرا آمریکایی ها از نیروی دریایی سپاه گریزان است؟ گزارشی متفاوت از فعالیت های نیروی دریایی سپاه از روی عرشه ناو / آخرین خبر
گزارشی متفاوت از فعالیت های نیروی دریایی سپاه از روی عرشه ناو را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
با فرسوده شدن ناوگان جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه، نیاز نوسازی ناوگان جنگنده ها در دکترین دفاعی کشور بیش از پیش احساس شد. انتخاب سوخو ٣۵ توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به نظر میرسد بهترین گزینه باشد
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، هفته گذشته ارتش نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
شاخص کل بورس شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
دبیر کل حزب کارگزاران درباره رایزنی اصلاح طلبان با شورای نگهبان برای حل و فصل مساله رد صلاحیت ها گفت: شورای نگهبان کاره‌ای نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته می شود. رایزنی با شورای نگهبان بی فایده است چرا که شورای نگهبان تصمیم گیری نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ