اگرچه پلیس انگلیس هویت این فرد را مشخص نکرده، اما شبکه بی بی سی اعلام کرد فرد بازداشت شده «ایین دیویس» (Aine Davis) بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
بازیکن تیم ملی کره جنوبی به اتهام رشوه‌ خواری در چین بازداشت شد.
پلیس انگلیس حداقل ۵۲ نفر را در جریان تاجگذاری شاه چارلز دستگیر کرد.
پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را به اتهام حمل لوازم ساخت بمب در چمدان مسافرتی در فرودگاه «لی های ولی» پنسیلوانیا بازداشت کرد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن اعلام خبر بازداشت یک مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.
بازداشت یک مدعی طب‌ سنتی در غرب تهران
بازداشت یک فوتبالیست معروف به جرم تجاوز
یک تبعه آلمانی حین عکسبرداری ازتاسیسات نفتی امیدیه بازداشت شد.
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس امروز با اتخاذ موضعی مداخله جویانه اعلام کرد که لندن خواستار آزادی جاسوس بازداشت شده این کشور در ایران شده است!
پس از چند سال پیگیری قانونی ورزشکاران از نهاد‌های ذیربط، این مدیر ورزشی پس از بازگشت به استان خود در فرودگاه بازداشت شده است.
برخی رسانه از بازداشت یک نفر به اتهام "توهین به سردار شهید سلیمانی" خبر داده اند.
بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل
یک مرد اهل لیبی که به ساخت بمب و کشتن ۲۷۰ سرنشین یک هواپیما در خاک انگلیس متهم شده بود، پس از ۳۴ سال بازداشت شد.
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در ۴۸ ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.
چهار معترض به تغییرات آب‌وهوایی به جرم پرتاب کیک به سمت یک مجسمه مومی «چارلز سوم» بازداشت شدند.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
مقامات امنیتی عربستان یک شهروند یمنی را که ادعا می‌کرد برای روح ملکه الیزابت حج عمره انجام داده را بازداشت کرد.
نیروهای پلیس اسکاتلند یک جوان ۲۲ ساله را به اتهام حمله به یک شاهزاده در مراسم تشییع ملکه الیزابت دوم بازداشت کردند.
در جریان مراسم روز دوشنبه در ادینبرو مردی بر سر شاهزاده اندرو فریاد زد: «اندرو تو یک پیرمرد مریض هستی!» پلیس انگلیس این مرد ۲۲ ساله را بازداشت کرد.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک شهروند این کشور که عضو گروه تروریستی داعش بوده را هنگام بازداشت از ترکیه در فرودگاه «لوتون» لندن بازداشت کرده است.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ