تبریز- ورزشگاه یادگار امام تبریز برای آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان درحال آماده سازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
سرمربی پیکان روند آماده‌سازی پیش‌فصل تیمش را مثبت ارزیابی کرد.
تیم امید که چند روزی است، برنامه های آماده سازی خود را زیر نظر رضا عنایتی در کمپ تیم های ملی آغاز کرده امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی می رود.
روزنامه سعودی اسپورت پیش بینی کرد که الهلال با تیمی متفاوت و پرستاره فصل بعد به میدان رود.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از نظر روحی و روانی برای بازی با هوادار آماده هستیم و برای برد به زمین می رویم.
قرار است بعد از برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل عراق، تیم ملی مقابل روسیه نیز به میدان برود تا روند آماده سازی خود را دنبال کند.
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: ارتباطات ایران و آژانس به صورت مستمر برقرار است. با تکمیل روند آماده‌سازی، امکان سفر گروسی به ایران در آینده متصور است. باید زمینه‌سازی فنی آن انجام شود. در چارچوب فنی، گفتگو‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
حضور در بازی دوستانه، آخرین مرحله از روند آماده‌سازی عیسی آل‌کثیر بود که این مهاجم آن را پشت سر گذاشت.
سرمربی استقلال خوزستان با ابزار رضایت از روند آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم، از انگیزه شاگردانش برای کسب جواز صعود می‌گوید.
اراک- استاندار مرکزی با حضور در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان روند آماده سازی این تیم برای ادامه لیگ قرار گرفت.
رئیس جمهور ونزوئلا گفت: از آمادگی کامل برای برداشتن گام‌هایی در راستای روند عادی سازی مناسبات دیپلماتیک، کنسولی و روابط سیاسی با دولت فعلی آمریکا و دولتی که در آینده ممکن است روی کار بیاید، برخورداریم.
مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، دو ستاره منچستریونایتد، در پروژه خیریه این باشگاه به مناسبت کریسمس شرکت کرده و شخصا در روند آماده‌سازی هدایا فعالیت کردند.
دروازه بان تیم هوادار پس از یک وقفه نسبتا طولانی در مسابقات لیگ برتر از حال و هوا و روند آماده سازی تیمشان صحبت می کند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نسبت به روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی انتقادات جدی دارد.
هافبک تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با اینکه بازیکنان تیم ملی در روند آماده‌سازی زمان خیلی کوتاهی کنار هم بودند، اکنون با یکدیگر ما هماهنگ هستند.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز این تیم به اعلام آخرین شرایط و روند آماده سازی ایران قبل از حضور در جام جهانی پرداختند.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
فیلمی از روند آماده سازی پرتاب ماهواره ایرانی خیام در ایستگاه فضایی قزاقستان را مشاهده می‌کنید.
تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ