رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که برای استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول، یکشنبه آخرین مهلت ثبت قرارداد خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها تا یکشنبه برای ارائه قرارداد‌های جدید مهلت داد.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
وینیسیوس جونیور امروز با رئال مادرید تمرین کرد و رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند روز یکشنبه در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان خواهد رفت.
بازی روز یکشنبه شاید آخرین حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در سانتیاگو برنابئو باشد و رئال مادرید قصد ادای احترام به او را دارد.
داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.
بورس امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
شاخص کل بورس در پایان معاملات روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، عیدی خوبی به سهامداران داد.
متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ارسال می‌شود باید از جمعه ۲۶ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) اقدام کنند.
آرین اسد ۲۸ساله یکی از مربیان جوان و نخبه مرکز آموزش خلبانی در شهر ژوهانسبورگ بود که یکشنبه گذشته در جریان یک پرواز آموزشی دچار حادثه‌ای مرگبار شد.
ملی‌پوشان هندبال ایران امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف پرافتخارترین تیم قاره آسیا خواهند رفت.
سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره سوم (فصل پاییز) سال ۱۴۰۱ را تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه اعلام کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
آخرین جلسه کابینه یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه برگزار شد.
فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ که از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شده، فردا ۲۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
برای میلاد سرلک ام‌آرآی انجام و روز یکشنبه با دریافت پاسخ آن به صورت قطعی مشخص شد این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است.
بورس امروز یکشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال مجوز افزایش سرمایه ۱۱ شرکت بورسی منتشر شده است. از افزایش سرمایه ۲۳ درصدی خپارس تا افزایش سرمایه ۲۴۵۴ درصدی شکربن را در مطلب زیر میخوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ