آرین اسد ۲۸ساله یکی از مربیان جوان و نخبه مرکز آموزش خلبانی در شهر ژوهانسبورگ بود که یکشنبه گذشته در جریان یک پرواز آموزشی دچار حادثه‌ای مرگبار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین تمرین سرخپوشان بعد از جلسه فنی در ورزشگاه کاظمی برگزار شد و سرخ‌ها با روحیه بالا عازم فرودگاه شدند.
عملیات سفر حج از (۳۱ اردیبهشت) آغاز و (۱ تیر) به اتمام رسید و عملیات برگشت از (۱۳ تیر) ماه آغاز و امروز (۳ مرداد) در ساعت ۷:۳۵ دقیقه به اتمام رسید.
عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ که از سوم خردادماه با انتقال زائران به عربستان آغاز شد با انجام آخرین پرواز در بامداد امروز (۳ مرداد) از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پایان یافت.
درحالیکه شبح کیلیان امباپه بر فراز رئال مادرید پرواز می‌کند به نظر می‌رسد تمدید با لوکا مودریچ آخرین اقدام این باشگاه قبل از شروع تعطیلات تابستانی تا اواسط جولای خواهد بود.
‌ رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.
حبیب الهی گفت: با انجام آخرین پرواز حج از فرودگاه شهدای همدان، عملیات رفت اعزام زائران ایرانی بیت اله الحرام از فرودگاههای کشور به سرزمین وحی پایان یافت.
حبیب الهی گفت: با انجام آخرین پرواز حج از فرودگاه شهدای همدان، عملیات رفت اعزام زائران ایرانی بیت اله الحرام از فرودگاههای کشور به سرزمین وحی پایان یافت.
با انجام آخرین پرواز زائران ایرانی از فرودگاه همدان به مقصد جده عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام پایان یافت.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام آخرین بازی خود در لیگ بیست دوم دقایقی پیش درحالی وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد که همزمان بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی نیز در این پرواز حضور داشتند.
پایگاه اینترنتی «فلایت رادار ۲۴» اعلام کرد که آخرین باری که یک پهپاد آمریکایی «گلوبال هاوک» بر فراز دریای سیاه در سواحل کریمه پرواز کرد، ۲۱ ماه مارس گذشته یعنی حدودا یک ماه پیش بوده است.
پنتاگون آخرین لحظات پرواز پهپاد آمریکایی MQ-9 Reaper بر فراز دریای سیاه را منتشر کرده است.
ویدئویی از آخرین لحظات پرواز هلیکوپتر حامل وزیر ورزش که روز گذشته در بافت سقوط کرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر و پربازدید شده است.
این موشک شرکت لاکهید مارتین تمام مراحل پرواز خود را با موفقت طی کرد. این آخرین آزمایش موشک مافوق صوت ساخت شرکت لاکهید مارتین بود که داده‌های مهمی را در زمینه فناوری مافوق صوت به نیروی هوایی ارائه می‌دهد.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
۳ سال قبل حادثه سقوط هواپیمای PS۷۵۲ اوکراین رخ داد و دستگاه قضا در حال رسیدگی به پرونده این حادثه است.
باشگاه فولاد خوزستان نزدیک به برگزاری آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر با اتفاقی عجیب روبرو شد.
آخرین پیام کی‌روش به مردم قبل از پرواز به جام‌جهانی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابهامات فهرست ۲۵ نفره پاسخ خواهد داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
سعید عزت اللهی هافبک دفاعی ایرانی تیم وایله، امروز آخرین بازی پیش از فیفادی را برگزار خواهد کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به اهواز و دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را برگزار کرد.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ