مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دیدار و گفتگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به رئیس دولت ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران گفت: اگر هیئت دولت تصویب کند، با حفظ سمت مسئولیتی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به من محول خواهد شد.
شهردار تهران گفت: اگر هیئت دولت تصویب کند، با حفظ سمت مسئولیتی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به من محول خواهد شد.
رئیس‌جمهور طی حکمی «سیدمجید رضوی» را به‌ عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.
خبرگزاری فرانسه از سفر نماینده ویژه «ماکرون» به لبنان در روز چهارشنبه خبر داد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی و بحران گرجستان با نخست وزیر ارمنستان در ایروان دیدار و رایزنی کرد.
ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان اظهار داشت که روسیه خطر تبدیل درگیری‌ها در مرز ایران و افغانستان به یک تنش جدی را مشاهده نمی‌کند.
یک مقام ارشد دولت چین به منظور رایزنی با مقامات روسیه در  خصوص بحران اوکراین وارد این کشور شد.
در بحبوحه افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره میانجی‌گری پکن برای پایان جنگ بین مسکو و کی‌یف، پس از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهوری چین و اوکراین، برای اولین بار یک مقام ارشد دولت چین به اوکراین می‌رود.
اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس جو کاملا تبلیغاتی علیه قوه مقننه است؛ وی باید سریع‌تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد تصریح کرد: در گزارشی محرمانه، دستگاه‌ها و افراد متخلف را به رئیس‌جمهور معرفی کردیم و در همان بدو امر مدیرعامل ایران خودرو نیز در همین رابطه برکنار شد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز با نماینده ویژه رئیس‌جمهور کره جنوبی در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.
«ضمیر کابولوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان در مصاحبه با رسانه روس اعلام کرد که دبیر شورای عالی امنیتی ملی جمهوری اسلامی ایران تا چند روز آینده به روسیه سفر می‌کند.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار خبر انتصاب کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت ایران در کابل اعلام کرد که او‌ همچنان مسؤولیت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را برعهده دارد.
خانواده امینی در این دیدار از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی وی شکایت و بر پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران احتمالی حادثه تأکید کردند.
دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای این مذاکرات دیوید کوهن، معاون مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و تام وست، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان را به دوحه پایتخت قطر فرستاد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی اعلام کرد که دولت کنونی این کشور نمی‌تواند رفتار رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را کنترل کند.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا مدعی شد: از آغاز مذاکرات گفته‌ایم نمی‌توانیم رفتار رئیس‌جمهور بعدی را کنترل کنیم، اگر ایران روی آن اصرار دارد، گفتگو فایده ندارد / یک توافق روی میز بود که همه شرکت‌کنندگان دیگر با آن موافق بودند، اما هر بار ایران تقاضای غیرواقعی یا بی‌ربط مطرح کرده / چیزی برای آزادی گذشته از موعد باقر نمازی مبادله نشد
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: فرار پایان کار آمریکا در افغانستان نیست؛ آنها سیاست‌های خود را در این کشور دنبال می‌کند.
نشست خبری نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان در مرکز مطالعات وزارت خارجه آغاز شد.
سخن نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، علاوه بر اینکه عاری از صحت است، توهین آشکار به شخصیت‌هائی محسوب می‌شود که در تلاش برای مقابله با دخالت‌های آمریکا و طالبان به عنوان مهره‌های آمریکا هستند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: بدون شک آمریکایی‌ها در افغانستان شکست خوردند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: بدون شک آمریکایی‌ها در افغانستان شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ