دروازه‌بان باتجربه پیکان با انگیزه زیاد برای بازگشت به روزهای خوب خودش تلاش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
آرمان رمضانی در شرایطی به استقلال بازگشت که به نظر می‌رسد مبلغ قرارداد جدیدش از مطالباتش کمتر باشد.
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه ما موظفیم حسینی زندگی کنیم، گفت: ملت حسینی نه بیراهه می‌رود و نه راه کسی را می‌بندد، ملت حسینی نه زیر بار ظلم می‌رود و نه ظلم می‌کند، در دستگاه حسینی، نه اختلاسی هست و نه نجومی، هر چه هست طیب و طاهر است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت در پایان می‌گوید: «اگر کنکور باشد وزیر که دیگر نامه نمی‌نویسد. ما هر وقت از آزمون کنکور فاصله گرفتیم حتما شکست می‌خوریم، مگر این‌که حتما نظارت باشد، ما نظارتی نداشتیم که رتبه ۱۷۵ هزار دارد تحصیل می‌کند، به ما هم می‌خندد، بیش از ۷۰ درصد افرادی که با همین مصوبه (تبصره سال ۱۳۹۶ مصوبه ۷۳۵) وارد دانشگاه شدند در تهران تحصیل می‌کنند.»
توافق بارسا با ویتور روکه قطعی است و باشگاه کاتالان با پدیده برزیلی قراردادی تا سال 2029 امضا خواهد کرد.
اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم آن مقصودی که تدوین‌گران لایحه حجاب و عفاف در نظر دارند، به نتیجه نخواهد رسید اگر قرار بر این است که یک جامعه متین، آرام و فارغ از تنش داشته باشیم، مهم این است که به مردم کاری نداشته باشیم، مردم خودشان آرام آرام اصولی که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت می‌کنند.
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.
لهستان قصد دارد ورود کامیون‌های روسی و بلاروسی را به خاک خود ممنوع اعلام کند.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
زهرا علی هاشم: «شوهرم کارگر بود. خرج زندگی را در می‌آورد؛ ولی مدت‌هاست که به سرطان پوست و دیابت مبتلا شده است. او دیگر توانایی کار کردن ندارد و من؛ زنی که ۵۰ ساله است بچه ۲ ساله‌ام را به کولم می‌بندم و آشغال‌های جنگل را جمع می‌کنم.»
هم پرسپولیس و هم سپاهان لیاقت قهرمانی را دارند؛ کاش هر اتفاقی افتاد همدیگر را زیر‌سؤال نبرند
رافائل لیائو، ستاره جوان میلان، فاش کرد که بعد از انتشار آلبوم موسیقی دومش زلاتان ابراهیموویچ از او خواسته تا تمرکز خود را روی فوتبال معطوف کند.
اگر متوجه شده‌اید که اغلب اوقات بی‌دلیل می‌خندید، ممکن است این موضوع برایتان ناخوشایند باشد و بخواهید بدانید که چرا دچار این حالت می‌شوید و یا اینکه آیا این یک اختلال است و اگر هست، نام آن چیست؟
20 میلیون دلار کل بودجه کل ورزش قهرمانی ماست اما عربستان با یک بازیکن که ضرورتی ندارد اسمش را ببرم 200میلیون یورو قرارداد می‌بندد، یعنی 10برابر بودجه قهرمانی ما
ال‌پیبه خود را به خطر می اندازد و عشقش به فوتبال آرژانتین و لیونل مسی را ابرازمی کند: او سزاوار قهرمانیست.
اگرچه تقابل ایران با آمریکا تحت تاثیر مسائل غیرورزشی برگزار می‌شود اما سرنوشت گروه B نیز به همین دیدار بستگی دارد.
سید مجید حسینی در لیگ ترکیه گلزنی کرد. حسینی با مچ بند مشکی بازی کرد و بعد از گل خوشحالی نکرد.
رهبر کره شمالی در حالی که می‌خندید یک دستش را دور سرباز گرفته بود و با دست دیگرش صورتش را نوازش کرد. سرباز به زمین نگاه می‌کند و مشخص است از در آغوش گرفتن ناگهانی یکی از بدنام‌ترین دیکتاتور‌های جهان شوکه شده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت باعث حذف شرکت‌های واسطه می‌شود و راه امضاهای طلایی را می بندد.
این روز‌ها همزمان با وقایع مهمی که در کشور و به خصوص در عرصه سیاست خارجی رخ می‌دهد، شاهد هستیم که مرگ ناگوار یک بانوی سقزی موجب شده تا موجی از واکنش و احساس همدردی در میان مردم و فضای مجازی ابراز شود. این واکنش‌ها که از چند روز پیش و همزمان با دستگیری این بانو شروع شده با خبر فوت او شدت پیدا کرد.
دیدار مهدی تاج و دراگان اسکوچیچ در حاشیه مراسم تور جهانی کوتاه و مختصر و مفید بود.
سفارش پیراهن به نام شرزود تمیروف و اختصاص دادن شماره 70 به این بازیکن، پرونده خرید دو مهاجم خارجی را به صورت کامل می‌بندد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ