علی احمدی‌وفا که مرداد ماه امسال در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان به مدال طلا رسید، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان فینالیست شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: مسئولان در فوتبال هزینه می‌کنند اما انتظار مدال‌آوری از رشته‌های دیگر دارند.
شاگردان مریم آزمون باید خود را آماده دومین مرحله انتخابی المپیک در رقابت با دوازده تیم برتر آسیا کنند.
وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان نخست رقابتهای گروه B قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد اما در مجموع دو گروه عنوان هشتم را به خود اختصاص داد.
وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان نخست رقابتهای گروه B قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد اما در مجموع دو گروه عنوان هشتم را به خود اختصاص داد.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در دوره گذشته فرصت کسب مدال و دریافت جوایز نقدی این مسابقات را از دست دادم و همین موضوع انگیزه‌هایم را دو برابر کرده است.
ملی پوش کشتی آزاد ایران در وزن ۶۱ کیلوگرم با پیروزی برابر حریف ژاپنی به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول علاقه‌مند است در نقل و انتقالات تابستانی آینده هافبک جوان رئال مادرید را جذب کند.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. رقابتهای پنج وزن دوم این مسابقات دوشنبه برگزار خواهد شد.
شب گذشته رافائل لیائو و ژوائو ماریو که به ترتیب از دقایق 67 و 90 برای پرتغال در بازی مقابل لیختن‌اشتاین وارد زمین شده بودند، توسط هواداران حاضر در ورزشگاه هو شدند.
بازیکن سابق تیم ملی روسیه و زنیت سن پترزبورگ می گوید که آنها باید در دیدار با ایران، کسب نتیجه را در اولویت قرار دهند.
هافبک ایرانی برنتفورد مثل تمام مسابقات لیگ جزیره در ترکیب امروز برابر کریستال پالاس حضور ندارد.
مدافع ملی‌پوش ایرانی به دلیل محرومیت در دیدار برابر الریان به میدان نرفته است.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
سه عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی راه یافتند.
طبق نظر اولین پزشک متخصص بازوی وزنه بردار ملی پوش ایران نیاز به جراحی دارد که البته عمل سنگینی نخواهد بود.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
یحیی گل‌محمدی با یک تغییر ترکیب تیمش را برابر مس کرمان به میدان فرستاده است.
برنتفورد در حضور کوتاه مدت ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را مقابل نیوکسل واگذار کرد.
ملی‌پوش عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره رسید. یزدانی این مبارزه را در شرایطی باخت که در المپیک حریف آمریکایی را برده بود.
ملی‌پوش عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره رسید.
ITC پورعلی‌گنجی صادر شد و از این پس اجازه همراهی سرخپوشان را دارد.
مدافع ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر با درخشش در اولین دیدار توانست خود را به همراه امید ابراهیمی در تیم منتخب هفته جای دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ