معاون گردشگری کشور با اشاره به اهمیت موضوع سامان‌دهی تعطیلات، بر هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌ها در راستای توزیع زمانی و مکانی سفر تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی از احتمال ایجاد یک وزارتخانه مستقل نیز به گوش می‌رسد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: سامان‌دهی مشاوران املاک یکی از مطالبات شورای عالی مسکن است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای ساماندهی تعطیلات رسمی کشور بدون اشکال به نظر می‌رسد.
میرسلیم نماینده تهران از پیشنهاددهندگان و حامیان تعطیلی شنبه ها برای ساماندهی تعطیلات رسمی به تندی انتقاد کرد.
معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد را مکلف کرد، حداکثر ظرف مدت یکماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.
نماینده تهران از پیشنهاددهندگان و حامیان تعطیلی شنبه ها برای ساماندهی تعطیلات رسمی انتقاد تندی کرد.
به گفته پیرهادی، ساماندهی تعطیلات پایان هفته موجب تنظیم بیشتر با بازارهای جهانی و منطقه‌ای، جلوگیری از فرصت‌سوزی تجاری و خسران کشور در این حوزه خواهد شد.
ساماندهی تعطیلات موضوعی است که از زمان مجلس ششم تا کنون مطرح بوده، ولی به دلایل گوناگون، هنوز تعیین تکلیف نشده است. تعطیلات نوروزی، تغییر برخی تعطیلات مذهبی و موارد مشابه، طرح‌هایی است که بار‌ها در مجلس به بحث گذاشته شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. موضوع تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها از موضوعاتی است که اخیرا به شدت بین نمایندگان مجلس داغ شده است.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
ابوالفضل ابوترابی درباره تلاش‌های مجلس و دولت برای ساماندهی تعطیلات کشور، بیان کرد: از آنجا که نصف مردم ایران بیشترین تعطیلات دنیا را دارند و نصف دیگر مردم کمترین تعطیلات دنیا را دارند بحث ساماندهی تعطیلات موضوع مهمی است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی مسئولیت راهبری و نظارت بر طرح‌های ساماندهی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت و مشعل را به مدیر سرمایه‌گذاری و کسب و کار این شرکت ابلاغ کرد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی به ساماندهی تعطیلات کشور اشاره و عنوان کرد: با پیگیری‌های شخص معاون گردشگری موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهر‌ها شود.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.
تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مرمت و سامان‌دهی خانه علامه امینی در سراب خبر داد.
برگزاری کمیته میراث ناملموس و اعطای جایزه به بناهای تاریخی، ثبت جهانی یلدا و عود، تشریح طرح ساماندهی تعطیلات و واگذاری بناها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاون گردشگری طرح ساماندهی تعطیلات را تشریح گروه و آن را مهم دانست.
معاون گردشگری طرح سامان‌دهی تعطیلات را تشریح گروه و آن را مهم دانست.
عملیات اجرایی فاز اول پروژه سامان‌دهی حفاظتی و مرمت مجموعه تابلوهای نقاشی، بافته‌ها و مبلمان تاریخی کاخ موزه صاحبقرانیه آغاز شد.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به منظور جلوگیری از زیان‌های احتمالی، سامان‌دهی امدادخودروهای متفرقه مورد توجه ویژه وزارت صمت است.
وعده ای برای ساماندهی تعطیلات و همه زمانی سفرها،برآورد خسارت سیل بعد از آواربرداری و اعلام شرایط سرمایه گذاری های گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ