کشش، ظرفیت و جذابیت‌های فوتبال می‌تواند یک عامل مؤثر در توسعه گردشگری به ویژه در شهرها و استان‌های صاحب فوتبال و باشگاه‌های حرفه ای باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیانی اینفانتینو می‌گوید توسعه فوتبال زنان اولویت اول او و همه دست اندرکاران فیفا است.
آقای تاج! صحبت درباره سرمایه گذاری رقبا به جای خود، از برنامه و چشم انداز توسعه فوتبال ایران بگویید
مهدی تاج معتقد است توسعه در فوتبال خریدنی نیست و آوردن رونالدو به ایران کمکی در جهت این توسعه نخواهد کرد.
درخواست باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از مجلس شورای اسلامی جهت حق پخش تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه.
مدیران عامل باشگاه ها ، سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال خواستار ایفای حق پخش تلویزیونی مسابقات از سوی مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی شدند.
وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.
رؤسای فدراسیون فوتبال ایران و آفریقای جنوبی برای توسعه همکاری‌ها به توافق رسیدند.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.
دپارتمان توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به یک مدیر ژاپنی می‌رسد.
انتخاب جدید فدراسیون فوتبال برای پرورش و توسعه تیم فوتبال زیر 14 سال ایران می‌گوید برای موفقیت به کمک همه نیاز دارد.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با بررسی فوتبال ایران با فوتبال روز دنیا به روشنی خواهیم دید الگوی مشخص و روشنی برای رشد و توسعه نداریم و به طور کل فوتبال ما استاندارد نیست.
مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق ذوب آهن در یادداشتی از کمک‌های بلاعوض ای اف سی برای توسعه فوتبال در قاره آسیا نوشته است.
فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور نموده است.
حق پخش تلویزیونی در بودجه سال آینده بسیار اندک است و نمی‌توان با آن کمکی به رشد و توسعه ورزش قهرمانی انجام داد
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: مشارکت ارگان ها و دستگاه های اجرایی در مسابقات مینی فوتبال رو به افزایش است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است هدف اصلی برگزاری فوتبال در این رده سنی باید توسعه باشد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی گفت: تلاش می‌کنیم تیم ملی فوتبال حضور عزتمندانه‌ای درجام‌جهانی داشته باشد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه حتما اتفاقات شبانه رخ داده پیرامون مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پیگیری خواهد کرد.
پولادگر معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ژیمناستیک یک سال پیش دوره ریاست قبل به اتمام رسید و رئیس قبلی شرایطی را رقم زد که نتوانستیم انتخابات را برگزار کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس، برای چهار باشگاه وابسته به این شرکت در فوتبال و فوتسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ