رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی سلایق و دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد. ملاک عمل دستگاه قضائی قانون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو سابق شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: بدون تردید خالص‌سازی باید در تراز و شعاع نظام جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته باشد و حصر در باند و سلیقه نشود، اما شرط آن این است که سلایق را درست بشناسیم و با اصولی بسنجیم، تفسیر موسع یا تقلیل‌گرایانه از شعاع جریانات همسو با انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اندیشه امام باید بدون افراط و تفریط باشد.
سلایق، اولویت‌ها، ترس‌ها، ارزش‌ها و بسیاری از عوامل دیگر در انتخاب افراد و توانایی همسویی و هماهنگی‌شان با دیگران تاثیرگذار است. اما مساله مهم پیشگیری از افروخته‌شدن شعله آغازین درگیری‌های بی‌فرجام است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در مقام انشاء رای، دیدگاه‌ها و سلایق شخصی نباید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تناسبی شدن انتخابات تهران کمک می‌کند دیدگاه‌های مختلف در مجلس حضور داشته باشند و هر چه نظرات و سلایق فکری بیشتری در مجلس وجود داشته باشد، بهتر است.
دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت:در جشن غدیر مردم از قشرهای گوناگون عرق خود را به اسلام، امیرالمومنین، مبانی دینی و اتحاد کشور با پوشش‌ها و گرایش‌های فکری و سیاسی مختلف، نشان دادند.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: شرط اصلی برای آنکه اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند این است که اجازه شرکت به کاندیداهایی از سلایق مختلف در انتخابات را بدهیم.
بخش خبرساز صحبت‌های وریا مربوط به جایی است که به شایعه ممنوع‌الکاری‌اش دامن می‌زند. او از سلایقش به مدیریت ورزشی می‌گوید، ولی در کنارش به این مورد هم اشاره می‌کند که بعید است در فضای کنونی شرایط رسیدگی به این خواسته‌اش را داشته باشد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده بهبود وضعیت معیشتی مردم نکته مهمی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و از سوی دیگر حضور سلایق مختلف سیاسی در عرصه انتخابات نیز در افزاش مشارکت موثر خواهد بود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: انتصابات در بخش های مختلف دولت بر اساس کارآمدی بوده نه سلایق سیاسی؛ دولت در انتصابات نگاه سیاسی ندارد
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگ تر از تفرقه وجود ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکنان توسط هر مربی، انتقاداتی را به دنبال دارد گفت: هر مربی بر اساس تفکرات و سلایقش بازیکن دعوت می کند.
رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت، فرمودند: سلایق و نظرات مختلفی در کشور وجود دارد اما درباره اسلام، نظام و انقلاب بین مردم وحدت نظر است. بنابراین نگذاریم این وحدت از بین برود و به اختلافات قومی، مذهبی و تحریک احساسات یک گروه علیه گروه دیگر کمک نکنیم.
مشکل، اما اینجاست که توهین به امثال علی دایی در صداوسیمای انحصاری رخ می‌دهد؛ رسانه‌ای که داعیه «ملی» دارد و به‌طور مستقیم با بودجه‌ای که از جیب مردم می‌گیرد اداره می‌شود. بدیهی است که چنین رسانه‌ای باید بیش از هر چیز دیگری بازتاب‌دهنده عقاید و سلایق افکار عمومی و صاحبان هزینه باشد. آیا واقعا نظر مردم در مورد علی دایی همانی است که کارشناس شبکه افق گفت؟
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مردم ما در نهم دی ماه فراتر از سلایق و فکری و قومی نشان دادند که دلبستگی آن‌ها به کلام الله و زیر سایه ولایت و خط سرخ عاشورا؛ خدشه پذیر نیست.
این استاد فلسفه در عین حال یاد آور شد: نمی توان در زمینی بازی کرد که خط کشی نشده است، ما باید خطوطی را ترسیم کنیم و خطوطی که ترسیم می‌کنیم باید مورد پذیرش عام باشد. باید بتوانیم حول حفظ استقلال ایران، عدم تجزیه ایران و حفظ منافع ملی کشور با سلایق و گرایشات گوناگون وحدت ببخشیم.
اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در برنامه تلویزیونی صف اول گفت: قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال پیش تصویب شد. سابقه این قانون نشان می‌دهد اجرای آن در دوره‌های مختلف به سلایق مدیران گره خورده بوده است.
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: ضرورت دارد اعتراض را به رسمیت بشناسیم و گوش‌ها را مهیای شنیدن اعتراض و انتقاد و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دیدار با حسین امیرعبداللهیان گزارشی از حوزه مأموریت خود و ابعاد همکاری با دولت و همه گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف در لبنان ارائه کرد.
«مقایسه و تفکیک روزنامه جوان از اساس اشتباه و غلط است. . روزنامه جوان مساله حجاب را به خودی و غیر خودی تبدیل می‌کند، اما باید توجه داشت که ملاک و معیار قضاوت باید اصل اسلام انقلاب باشد؛ لذا باید به سلایق و علایق متفاوت احترام گذاشت.»
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن برشمردن ایرادات عدم تفکیک وزارت صمت، تاکید کرد که ادغام باعث شد در سالهای گذشته تصمیم گیری ها بر اساس سلایق و علاقه وزرا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ