سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دیدار با حسین امیرعبداللهیان گزارشی از حوزه مأموریت خود و ابعاد همکاری با دولت و همه گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف در لبنان ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جدید آکردیته جمهوری پرو در کشورمان رونوشت استوارنامه‌های خود را تقدیم حسین امیرعبداللهیان کردند.
سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه‌ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره‌جویی کنند.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری اسلامی موریتانی پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری قرقیزستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید کشورمان در سوئد در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای پیشبرد روابط با سوئد را ارائه کرد.
سفیر جدید ایران در سنگال پیش از عزیمت به محل مأموریت، با وزیر خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای توسعه هر چه بیش تر روابط با داکار ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر کشورمان در قطر که به همراه سایر سفرای کشورمان، برای شرکت در سمینار سفرا به تهران سفر کرده است با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در سفر به لبنان، با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وزیر امورخارجه کشورمان در این سفر با «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در جریان سفر به لبنان با رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در صدر هیأت عالی‌رتبه سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات لبنان قرار گرفت.
سفیر جدید کشورمان در اسپانیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
تیم منتخب کشتی آزاد ‎ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد شهر زاگرب شدند.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
سفیر کشورمان در گرجستان در ملاقات با ایراکلی قریباشویلی نخست وزیر این کشور خواستار گسترش مراودات میان دو کشور شد.
سفیر کشورمان در هند در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، برنامه کاری دوره مأموریت خود را ارائه کرد.
دکتر حسین امیرعبداللهیان با سفیرکشورمان در عراق درباره آخرین وضعیت و تحولات عراق و روابط دو جانبه دیدار و گفتگو کردند.
سفیر ونزوئلا در کشورمان امروز در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در ایران، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ