منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با حمله امروز نظامیان صهیونیست به جنین، اعلام کرد: ما اشغالگران را در کمینی سخت گرفتار کردیم.
منابع فلسطینی از حمله تروریستی پهپادی شامگاهی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در شهر «جنین» (شمال کرانه باختری) خبر دادند که در جریان این تجاوز تروریستی، سه فلسطینی شهید شدند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملکرد مقاومت در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای اشغالگران، شوکه کننده بود.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
اشغالگران صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند و بر اثر این یورش یک جوان فلسطینی زخمی شد.
قطر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و آنرا دور جدیدی در سلسله جرائم اشغالگران در حق مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان دانست.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین و بازداشت دو فلسطینی در جریان این یورش خبر می‌دهند.
همزمان با حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین در کرانه باختری نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در این منطقه مانع پیش‌روی اشغالگران شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری را که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از فلسطینیان شد، به شدت محکوم کرد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حمله اشغالگران به نابلس در کرانه باختری و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان آنرا تروریسمی سازمان یافته دانست.
کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان حمله و یورش آن‌ها به جنین به شهادت رسید.
روزنامه کیهان در خبر‌های ویژه خود مجددا به مولوی عبدالحمید حمله کرد و نوشت: مشکوک است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، پس از حمایت عجیب از حزب انگلیسی- صهیونیستی بهائیت، اینک سنگ اشغالگران را به سینه می‌زند و با ادبیات دیکته‌شده آمریکا و انگلیس و حتی صهیونیست‌ها، مدعی صلح حکومت اسرائیل و فلسطینی‌ها می‌شود.
نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند که این تحرک، واکنش رئیس دفتر سیاسی حماس را به دنبال داشت.
سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که در حمله امروز اشغالگران صهیونیست به شهرک بیتونیا در غرب رام الله، یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسیده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله اشغالگران صهیونیست به شهر نابلس در کرانه غربی فلسطین را محکوم کرد.
منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که در حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری چند جوان فلسطینی شهید و ۱۱ نفر  دیگر زخمی شدند.
اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به حمله امروز رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ