ایستوان ساپودی، از موسسه نجوم دانشگاه هاوایی، بر این باور است که می‌توانیم یک سیارک را بگیریم، آن را مقابل زمین پارک کنیم و یک چتر آفتابی به آن ببندیم تا مقداری از نور خورشید را مسدود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
بایرن مونیخ آماده است تا پیشنهادی فراتر از 100 میلیون یورو برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کند.
الهلال به شکل دیوانه واری به دنبال خرید ستاره ای جدید می گردد که این باشگاه حاضر شده تا برای خرید ویکتور اوسیمهن، مهاجم نیجریه ای ناپولی مبلغ 140 میلیون یورو بپردازد!
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی از قطر دریافت کرده که مبلغ آن بیش از صد میلیون یورو در سال است. قطری‌ها خواهان حق استفاده از نام تجاری بارسا هستند.
رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه، متن پیش‌نویس پیشنهادی تفاهم‌نامه دوجانبه دیوان عالی دو کشور را به همتای روس خود تقدیم کرد که با استقبال طرف روس همراه شد.
بایرن در تابستان حاضر بود هر کاری برای جذب ارلینگ هالند انجام دهد ولی ستاره نروژی پیشنهاد سیتی را ترجیح داد.
باشگاه الهلال عربستان از جذب ابرستاره آرژانتینی دست بردار نیست.
پیشنهاد دیوانه‌وار الهلال عربستان به مسی
باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی حاضر است رقمی عجیب را به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را به گرانترین بازیکن تاریخ تبدیل کند.
رئیس دیوان محاسبات کل کشور گفت: این دیوان پیشنهاد می‌کند ضمانت اجرایی لازم جهت اجرای احکام در قوانین پیش‌بینی شود.
به پیشنهاد هیات ایرانی یک بند از قطعنامه تحت عنوان ارجاع پرونده روسیه به دیوان بین‌المللی کیفری (دادگاه لاهه) و اساسنامه رُم حذف و با ایجاد هر گونه دادگاه مخالفت شد.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به رؤسای دیوان محاسبات ۵۸ کشور اسلامی در سراسر جهان، پیشنهاد تأسیس سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را به صورت رسمی ارائه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم ضمن اظهار نگرانی از آمار بالای پرونده‎ های غیرفرجامی گفت: پیشنهاد اصلاحات در برخی مواد قانونی را ارائه داده‌ایم.
کاسمیرو به این راحتی راضی به ترک رئال مادرید نیست و منچستریونایتد کار دشواری برای جذب او دارد.
رئیس دیوان محاسبات کشور در دیدار با همتای عراقی خود پیشنهاد داد سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی تشکیل شود.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به ظرفیت موجود در کشورهای اسلامی و مسائل مشترک گسترده‌ای که بین این کشورها وجود دارد،پیشنهاد تشکیل سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را مطرح کرد.
این روز‌ها مجموعه وزارت صمت در حوزه خودرو، مدام دست به اقدامات عجیب، خلق الساعه و غیرکارشناسی می‌زنند که دود این بی تدبیری در چشم مردم می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ