رئیس دیوان محاسبات کشور در دیدار با همتای عراقی خود پیشنهاد داد سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی تشکیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: مخالف تشکیل وزارتخانه خانواده هستیم و به جای آن پیشنهاد ما این است که سازمان زنان و خانواده داشته باشیم.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی مبنی بر تشکیل یک تیم جدید برای حضور در لیگ قطر دریافت کرده است.
معاون نخست وزیر ارمنستان امروز از پذیرش پیشنهاد کشورش در ارتباط با تشکیل نشست کمیسیون های تعیین حدود مرزی از سوی جمهوری آذربایجان خبر داد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد برخی مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی برای ایجاد یک سازمان ناظر بر این فناوری مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی پشتیبانی کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، پیشنهاد تشکیل بازارچه مجازی مشترک زنان ایران و امارات را مطرح کرد.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت موضوع لجستیک وجایگاه آن درحمل و نقل کشور گفت: پیشنهاد تشکیل معاونت لجستیک در وزارت راه و شهرسازی به منظور تقویت زیرساخت‌ها مطرح شده است.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیوم یک پیشنهاد جدید برای ارتقای کیفیت لیگ برتر به فدراسیون داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاسی به میزبانی هند،پیشنهاد تشکیل تروئیکای کشورهای جنوب برای همکاری اقتصادی، هسته ای، امنیتی و فرهنگی همچنین ایجاد رسانه مستقل برای جنوب را مطرح کرد.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
آستارا- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی از تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: با تدوین اساسنامه به صورت موثر از سرمایه گذاران حمایت می شود.
معاون اول رئیس‌جمهور در دومین مجمع اقتصادی خزر ضمن ارائه چندین پیشنهاد خواستار تشکیل منطقه آزاد مشترک کشورهای ساحلی خزر شد.
معاون اول رئیس‌جمهور در دومین مجمع اقتصادی خزر ضمن ارائه چندین پیشنهاد خواستار تشکیل منطقه آزاد مشترک کشورهای ساحلی خزر شد.
معاون اول رئیس‌جمهور در دومین مجمع اقتصادی خزر ضمن ارائه چندین پیشنهاد خواستار تشکیل منطقه آزاد مشترک کشورهای ساحلی خزر شد.
عباس عبدی پیشنهاد داد کمیته حقیقت‌یاب مستقل برای پرونده مرگ مهسا امینی تشکیل شود.
مسکو پیشنهاد خصمانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای تشکیل یک دادگاه ویژه به منظور محاکمه برخی از شهروندان روسیه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
معاون گردشگری کشور گفت: تعمیق شناخت دو کشور ایران و هند بر اساس توسعه تعاملات گردشگری با پیشنهاد تشکیل بسته عملیاتی هدفمند متشکل از اقدامات اجرایی بخش دولتی و خصوصی در دستور کار قرار دارد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
بعد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون که با انتقادهای زیادی همراه بود، حالا پیشنهاد تشکیل دو فدراسیون جدید دیگر هم ارائه شده است.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به ظرفیت موجود در کشورهای اسلامی و مسائل مشترک گسترده‌ای که بین این کشورها وجود دارد،پیشنهاد تشکیل سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را مطرح کرد.
این روز‌ها مجموعه وزارت صمت در حوزه خودرو، مدام دست به اقدامات عجیب، خلق الساعه و غیرکارشناسی می‌زنند که دود این بی تدبیری در چشم مردم می‌رود.
تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰ درصدش را تهاتر می‌کنیم، اما بقیه‌اش نقد است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ