بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت بود که کمیسیون این ماده را حذف کرد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد پی اس جی با بند فسخ در تابستان 2024 را هم رد کرده و قصد دارد تا یوروی آخر پاداش وفاداری خود را نیز بگیرد.
سرخیو راموس همچنان منتظر پیشنهاد اینترمیامی است و هنوز سر میز مذاکره با دیگر باشگاهها از جمله باشگاههای عربستانی ننشسته است.
وزیر بهداشت گفت: ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی، سومین پیشنهاد الهلال عربستان را رد کرد.
منچستریونایتد حاضر است رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو برای خرید راسموس هویلند، ستاره 20 ساله دانمارکی آتالانتا، هزینه کند.
مدیران تاتنهام تمام تلاش‌شان را برای حفظ هری کین، ستاره انگلیسی، به کار گرفته‌اند و پیشنهاد دستمزد هنگفتی را به او ارائه کرده‌اند.
مدیران بایرن مونیخ پیشنهادی 82 میلیون یورویی برای جذب هری کین، ستاره تاتنهام، ارائه کرده‌اند.
وستهم، آرسنال را تشویق کرده که پیشنهاد سوم و آخر را برای خرید دکلان رایس بدهد و این انتقال کشدار را تمام کند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال برای ارائه پیشنهاد سوم خود به وستهام برای جذب دکلان رایس آماده است. مبلغ این پیشنهاد 115 میلیون یورو خواهد بود.
باشگاه پاری سن ژرمن علی‌رغم محرومیت ۲ هفته‌ای مسی بابت سفر به عربستان، پیشنهاد تمدید قرارداد خود به این فوق ستاره را پس نگرفته است.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
بعد از آنکه چندین مربی پیشنهاد لیدز برای به دست گرفتن سکان هدایت این تیم را رد کردند حالا شانس استیون جرارد برای نشستن روی صندلی سرمربی‌گری این تیم بسیار بالا است.
مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
آنتونیو رودیگر رئال را انتخاب اول و آخر خود می دانست و بار دیگر گفت که به خاطر رئال پیشنهاد بارسا را رد کرد.
ادینسون کاوانی، ستاره جدید والنسیا، از دلایل رد پیشنهاد بوکاجونیورز و انتقال به لالیگا صحبت کرده است.
لیورپول تمام تلاشش را برای جذب یک هافبک به کار گرفته است و حالا قصد دارد پیشنهادی را برای آرتور ملو، ستاره سابق بارسا، ارائه دهد.
رئال سوسیداد امروز پیشنهاد 70 میلیون یورویی نیوکسل برای الکساندر ایساک را پذیرفت و ستاره سوئدی به این باشگاه متمول لیگ برتری خواهد رفت.
چلسی آماده ارائه پیشنهادی 60 میلیون یورویی به علاوه 12 میلیون پاداش برای انتقال آنتونی گوردون، پدیده جوان اورتون به استمفوردبریج شده است.
منچستریونایتد با پیشنهادی 80 میلیون یورویی و دستمزد سالی 18 میلیون یورو، قصد دارد کاسمیرو را متقاعد به انتقال به اولدترافورد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ