نوشهر- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سامانه های موشکی جدید شامل شناورهای سطحی و زیرسطحی همزمان با هفته دفاع مقدس و روز نیروی دریایی رونمایی و ملحق می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
انواع پهپادهای شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی، خودروهای پشتیبانی و فرماندهی و... از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که رونمایی شدند.
صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
مس رفسنجان اولین بازی خود را با هدایت ساکت الهامی پشت سر گذاشت و موفق شد مقابل تیمی قدرتمنداز ارمنستان به پیروزی برسد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ها تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
مراسم الحاق و رونمایی از تسلیحات و تجهیزات جدید نزاجا هم‌زمان با هفته ارتش و با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پادگان شهید زرهرن برگزار شد.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
سرمربی ذوب آهن که طی فصول اخیر اعتقاد ویژه خود را به جوانان نشان داده، برابر پرسپولیس نیز به بازیکن جوانی میدان داد.
تولید پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول با حضور قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، افتتاح شد.
انیمیشن‌ها و تیزرهای محیط زیستی با حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست رونمایی شد.
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال و همچنین مراسم بدرقه ملی پوشان جهت حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز یکشنبه به سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه موکول شد.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده از «خودروی متصل» رونمایی کرد.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده، ضمن رونمایی از خدمت خودروی متصل، تفاهم‌نامه‌ای را نیز با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و گروه خودروسازی سایپا برای همکاری در این زمینه، امضا کرد.
نوشهر- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس تجهیزات پیشرفته و مدرن نظامی و دفاعی تولید شده توسط نیروهای مسلح در کشور نمایش داده شده و رونمایی می شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سامانه‌های موشکی جدید و شناورهای سطحی و زیرسطحی، همزمان با هفته دفاع مقدس و روز نیروی دریایی رونمایی و به سازمان رزم این نیرو الحاق می‌شود.
در مراسم الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) نیروی دریایی سپاه، شناور گشتی «رزمی شهید سلیمانی»، شناور تندرو کلاس «موشک انداز شهید روحی» و شناور تندرو «موشک انداز شهید دارا» رونمایی شد.
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی، شناور تندرو کلاس موشک‌انداز شهید روحی و شناور تندرو موشک‌انداز شهید دارا به تجهیزات سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
در مراسمی با حضور سرلشکر باقری تجهیزات تخصصی دفاعی(شناوری) به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
مراسم رونمایی از این جام که برای اولین بار وارد تهران می‌شود ساعت ۱۴ روز پنج شنبه دهم شهریور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ