روز گذشته و در هفته نخست بازی های لیگ یک، دیدار چوکا تالش برابر امید وحدت خراسان در تالش برگزار نشد و با رای کمیته انضباطی تیم شمالی 3-0 در این دیدار برنده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی می‌توانید با گوشت بدن فرد تازه‌درگذشته حیوانات را سیر کنید، چرا خودتان آن را بخورید؟ چنین فکری همان رسم بوداییان تبت یا «تدفین آسمانی» است؛ سنت خردکردن بدن مرده به تکه‌های کوچک و سپردن باقی کار به حیوانات و مشخصاً پرندگان.
وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا از عدم قهرمانی شاگردانش مقابل اینتر چندان ناراحت نیست چون معتقد است آن‌ها با قلب‌شان بازی کردند.
وقتی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد؛ در بازی با تراکتور ریکاردو ساپینتو به حسین حسینی استراحت داده است، خیلی‌ها بیم دروازه استقلال را به خود راه دادند!
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.
تیبو کورتوا از توقف رئال برابر اتلتیکوی 10 نفره ناراحت بود و گفت که بازی را پس از اخراج بازیکن حریف رها کردند.
سرمربی رئال مادرید با وجود برتری 5-2 مقابل لیورپول در آنفیلد هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند.
علیرضا بهبودی می‌گوید تا زمانی که توان داشته باشد والیبال بازی خواهد کرد.
کریم بنزما 15 سال پیش در مصاحبه با موندودپورتیوو از علاقه اش برای بازی در بارسا خبر داده بود.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
پیامدهای مسابقه جنجالی فولاد - پرسپولیس در اهواز، همچنان ادامه خواهد داشت.
هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.
تیم‌های واراژدین و لوکوموتیو در لیگ کرواسی در شرایطی به تساوی دست یافتند که پیش از بازی بارش برف دردسری جدی ایجاد کرده بود.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان جاده منتهی به پیست بین‌المللی اسکی تاریک‌دره همدان برای ورود اسکی‌بازان به این منطقه ورزشی با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان که طی این چند وقت موفق به بازگشایی چندین مجموعه ورزشی غیرفعال شده، باز شد و به طور رسمی پیست بین‌المللی تاریک دره همدان بازگشایی شد.
بعد از بروس لی نوبت به جکی چان رسید که وارد دنیای سینمای چین و رزمی شود. اما کمتر کسی می‌داند که این دو بازیگر و رزمی‌کار در دهه ۷۰ میلادی در فیلم اژد‌ها وارد می‌شود رودرروی یکدیگر بازی کردند و جکی چان نقش کتک‌خورِ مقابل بروس لی را ایفا کرده بود.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
بازیکن جوان مس رفسنجان تا تبدیل شدن به ستاره مسابقه امروز ورزشگاه آزادی فاصله‌ای نداشت.
یکی از تفاوت های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می شود و در برخی از بازی ها این عدد دو رقمی بوده است.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
کارلوس کی‌روش با سازماندهی همه دقایق بازی با ولز توانست یک برد شیرین را در احمد بن علی جشن بگیرد.
سرخیو بوسکتس جدیت و انگیزه بالای بارسلونا را مهمترین دلیل پیروزی پرگل امشب برابر وایادولید می داند.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها در روزی که باید برابر پیکان به پیروزی می رسیدند، مقابل این تیم با شکست روبرو شدند.
امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ