کریم بنزما 15 سال پیش در مصاحبه با موندودپورتیوو از علاقه اش برای بازی در بارسا خبر داده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
وقتی محمد انصاری برای باقری پست احساسی می گذارد یعنی آقا کریم در دل طیف کاملا گوناگونی از علاقمندان به فوتبال جا دارد.
وقتی محمد انصاری برای باقری پست احساسی می گذارد یعنی آقا کریم در دل طیف کاملا گوناگونی از علاقمندان به فوتبال جا دارد.
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
پانزده سال بعد از کریم باقری که به بازوبند کاپیتانی گل برد پرسپولیس به استقلال را زد این بار نوبت عالیشاه بود
در دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد درگیری سفت و سختی میان روزبه چشمی و مهدی ترابی دو ملی پوش استقلال و پرسپولیس بودیم.
علی کریمی، ملی‌پوش اسبق تیم ملی گفته بود آرزوی قلبی‌اش موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان است تا دل هواداران در ایران شاد شود.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی خود هم برای رقیب سنتی کری خواند و هم جواب اظهارات سرمربی پرتغالی سپاهان را داد.
آیت الله محقق داماد اظهار داشتند: قرآن کریم در آیه‌ای می‌گوید «إِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ (سوره بقره- آیه۱۱)» عده‌ای هستند که فساد می‌کنند، وقتی به آن‌ها می‌گوییم فساد نکنید، می‌گویند ما عمل صالح انجام می‌دهیم، ایمان به تنهایی باعث عمل صالح نمی‌شود. عمل شخص مؤمن با هوشیاری و ذکاوت و بهره بردن از خرد و تعقل، صالح می‌شود.
بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم. ما راه تحقق ایران قوی در گام دوم انقلاب را حکمرانی نو می‌دانیم. حکمرانی نو یعنی مدیریت تحول و نوسازی روش‌ها با مراجعه به مبانی انقلاب اسلامی، تا کیفیت زندگی مردم را در جمهوری اسلامی به سطحی که در شأن آن‌هاست ارتقا بدهیم.
مأموران در نخستین گام با رصد دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو را پیدا کرده و مشخص شد متعلق به زنی میانسال است. اما وقتی به اداره پلیس احضار شد گفت: روز حادثه خودرو در اختیار پسرم بوده است. به این ترتیب پسر وی بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه از محله مان رد می‌شدم که دوستم کریم را دیدم. او قبلاً در یک درگیری زخمی شده بود و چند هفته‌ای در بیمارستان بود.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.
رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی، می‌گوید روی گل سوم آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر بسیار احساساتی شده است.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله تیم ملی پرتغال، باز هم از روی نیمکت بازی های این تیم را تماشا می کند.
وقتی داور به وین هنسی پس از خطای شدیدش در ابتدا کارت زرد نشان داد، کاپیتان ایران واکنش شدیدی نشان داد.
تیم ملی ایران در حالی با نتیجه دو بر صفر مقابل ولز به برتری رسید که در این بازی کی‌روش تعویض‌های اثرگذاری داشت،
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
آنجا دیگر باید جوابگوی یک ملت باشید. اگر هم کسی نمی‌تواند مرد و مردانه بگوید نمی‌توانم. من نداشتم و گفتم من این فاکتورها را ندارم.
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که دیدارش با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بعید نیست و ممکن است هنگامی که زمانش برسد با هم دیدار کنند.
همبازی شدن با رائول، مانوئل نویر و یولیان دراکسلر؛ علی کریمی تجربه ای کوتاه و البته شیرین در ترکیب شالکه داشت.
آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل دینامو زاگرب گفت از عملکرد شاگردانش راضی است هرچند میلان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ