بازیکن جوان مس رفسنجان تا تبدیل شدن به ستاره مسابقه امروز ورزشگاه آزادی فاصله‌ای نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
قلعه‌نویی افزود: به غیر از نتیجه‌ای که به دست آمد ما امروز یک پیروزی دیگر هم کسب کردیم. وقتی بیرانوند و عزت اللهی مصدوم شدند به عزت‌اللهی گفتیم برای سلامتی‌ات تعویض‌ات کنیم اما او گفت که ادامه می‌دهم. وقتی شما چنین بازیکنانی دارید که با قلب‌شان برای تیم کشورشان بازی می‌کنند، شما مربی ثروتمندی هستید و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی شما بازیکنانی دارید که با قلب‌شان بازی می‌کنند شما مربی ثروتمندی هستید.
سرمربی اسپانیایی نساجی در خصوص قطع همکاری با نساجی گفت: کسی در این مورد با من حرفی نزده است.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
مربی ختافه می گوید وقتی پپ گواردیولا به تساوی در برنابئو راضی بود، آنها نیز نمی توانند امشب در صورت کسب یک امتیاز برابر رئال ناراضی باشند.
مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان گفت: وقتی ورزشکاران کشورمان در مسابقات مدال‌های رنگارنگ زیادی کسب می‌کنند، نشان‌دهنده این است که مسؤولان هم باید بیشتر به این رشته ورزشی توجه کنند.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
مربی تیم ملی نروژ امروز تایید کرد که ارلینگ هالند به دلیل مصدومیت اردوی تیم را ترک کرده و از این بابت بسیار متاثر بود.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید از اظهارنظر یک پیشکسوت در مورد امیری شوکه شده است.
مربی گلرهای مس کرمان می‌گوید لزومی نداشت که ساپینتو وقتی تیم‌شان سه بر یک جلو است، فحش بدهد و مسی‌ها را تحریک کند؛ پاکزاد می‌گوید روزبه چشمی هم پس از بازی از این موضوع ناراحت بوده است.
تیم‌های واراژدین و لوکوموتیو در لیگ کرواسی در شرایطی به تساوی دست یافتند که پیش از بازی بارش برف دردسری جدی ایجاد کرده بود.
انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: رقبای ما اصلا ضعیف نیستند بلکه رشد هندبال ایران زیاد بوده است.
تیم فوتبال دانمارک می‌توانست مطابق انتظارات در اولین دیدار جام جهانی به سه امتیاز دست پیدا کند اما...
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
استقلال با گل‌ محمد محبی بود که توانست مقابل فولاد خوزستان بازی را به تساوی بکشاند ولی پیش از گلزنی نیز چندین مرتبه برای فروریختن دروازه کنت تلاش کرده بود.
مربی تیم فوتبال هوادار معتقد است که به زودی روزهای خوب این تیم هم از راه می‌رسند.
آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است.
مستندی از زندگی شخصی و حرفه‌ای چیرو بلاژویچ در کرواسی تهیه شده که به ابعاد مختلف شخصیت این مربی می‌پردازد.
مستندی از زندگی شخصی و حرفه‌ای چیرو بلاژویچ در کرواسی تهیه شده که به ابعاد مختلف شخصیت این مربی می‌پردازد.
مربی مس کرمان می گوید وقتی تیمی مقابل استقلال در آزادی قرار می‌گیرد باید در استفاده از تک موقعیت ها خیلی حواس جمع عمل کند.
شکست در بازی اول فصل اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد را با طوفانی از انتقادها مواجه کرده است. آیا مربی هلندی و تیمش از این طوفان به سلامت عبور می‌‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ