دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ابطال انتخابات سه فدراسیون را تکذیب کرد.
از میان ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، ۸ نفر برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
وزارت ورزش درپی ماست‌مالی حکم ابطال انتخابات دوچرخه‌سواری
مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی مازندران در شرایطی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که برخی نامزدها به مهندسی شدن این انتخابات و چیدمان اعضای مجمع معترض هستند.
تعویق انتخابات، فدراسیون ورزش‌های کارگری را با یک بلاتکلیفی مواجه کرده درحالیکه به نظر می‌رسد این فدارسیون جایی در برنامه و دغدغه‌های وزارتخانه‌های متولی‌اش یعنی ورزش و کار ندارد.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به تعیین زمان دو فدراسیون گفت که برای برگزاری انتخابات ۱۰ فدراسیون دیگر منتظر تعیین وضعیت کاندیداهای‌شان از طرف مراجع ذی صلاح هستیم.
پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کارگری تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد
پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کارگری، تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دلیل انصراف از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک را حضور غفور کارگری عنوان کرد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
وضعیت پیچیده انتخاباتی چند فدراسیون و فشارهای انتقادی در رابطه با آنها، وزارت ورزش را وادار کرد تا در مورد دیگر فدراسیون‌ها و انتخابات‌شان، اقدامات به موقعی داشته باشد.
در اولین روز از ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ثبت نام کرد.
در آخرین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش کارگری، ۱۲ کاندیدا برای تصدی پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
وزارت ورزش در حالی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌های دست روی دست گذاشته که تعداد ۱۱ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند و به زودی بیش از ۹ فدراسیون دیگر هم شرایطی مشابه آنها پیدا خواهند کرد.
۳عضو برگزیده انتخابات شورای سفرهای خارجی ورزش
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین‌المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
حمید سجادی وزیر ورزش از روند نحو برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عزل رییس حراست وزارت ورزش بعداز انتخابات فوتبال!
رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان به حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
محمد پولادگر معاون وزیر ورزش اعلام کرد به دلیل حضور حمید سجادی در جلسات دولت به دلیل هفته دولت و حضور وزرا نزد مقام معظم رهبری به جای وزیر در این جلسه حاضر شده است.
اگر اساس‌نامه این اجازه را نمی‌دهد که سرپرست فعلی تا زمان برگزاری انتخابات در سمتش باقی بماند، حتما این اتفاق باید طبق نظر مجمع و هیات رییسه رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ