سادیو مانه ممکن است خیلی زود و اواخر این هفته برای النصر به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند تنها 4 دقیقه بعد از شروع بازی سیتی-برنلی اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
لیونل مسی بامداد شنبه اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
جراردو مارتینو سرمربی اینتر میامی عجله ای برای اولین بازی لئو مسی ندارد.
شاگردان جواد نکونام و رسول خطیبی در یک مصاف تدارکاتی مقابل هم قرار می‌گیرند.
باشگاه اینترمیامی اعلام کرد یکشنبه ۲۵ تیر مراسم رونمایی از لیونل مسی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
پالما با دو فوتسالیست ایرانی خود مقابل تیم خاین اسپانیا قرار می‌گیرد.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
زمان برگزاری دیدار دوستانه ایران و کنیا در اولین روزهای فروردین ماه هنوز قطعی نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود با سرمربی جدید را بعد از بازی گل گهر در جام حذفی برگزار خواهد کرد.
از تحقیقات محلی و کتب تاریخی چنین برمی‌آید که قسمت‌هایی از بنا از زمان احداث اولیه باقی مانده و قسمت‌هایی نظیر شبستان جدید از الحاقات سال‌های ۱۳۳۵ و ۱۳۳۶ هجری شمسی است.
رئیس فدراسیون فوتبال زمان جدال تیم‌های ملی روسیه و ایران را اعلام کرد.
رودی گارسیا معتقد است انتقال رونالدو به النصر تاثیری مشابه انتقال پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، به نیویورک کاسموس خواهد داشت.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست یافت؛ یک برد ارزشمند خانگی با چاشنی اتفاقی ویژه.
بازیکن ملوان می گوید که خیلی دوست داشتم در اولین بازی خانگی، تماشاگران در استادیوم حضور داشته باشند.
با تصمیم فیفا زمان دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تغییر کرد و این دیدار یک روز زودتر از موعد برگزار می‌شود.
کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ