با تصمیم فیفا زمان دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تغییر کرد و این دیدار یک روز زودتر از موعد برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی در دو بازی اخیر استقلال به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و هنوز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.
مدافع تیم ملی فوتبال زنان مراکش اولین بازیکنی شد که در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان با حجاب بازی کرد. «نُهیله بنزینه» مدافع تیم ملی مراکش با قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل کره‌جنوبی، تبدیل به اولین زن فوتبالیست در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان شد که با پوشش حجاب بازی کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
هروه رنار فردا در اولین مسابقه رسمی خود در تیم زنان فرانسه، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی 2023 برابر جامائیکا قرار خواهد گرفت.
تیم ملی زنان چین، قهرمان آسیا، در اولین بازی خود در جام جهانی زنان 2023 با نتیجه 1-0 مقابل دانمارک شکست خورد.
شاگردان جواد نکونام و رسول خطیبی در یک مصاف تدارکاتی مقابل هم قرار می‌گیرند.
باشگاه اینترمیامی اعلام کرد یکشنبه ۲۵ تیر مراسم رونمایی از لیونل مسی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
علیرضا علیزاده در دقیقه 75 دیدار برابر قرقیزستان وارد زمین شد و اولین بازی خود را با پیراهن تیم ملی انجام داد.
پالما با دو فوتسالیست ایرانی خود مقابل تیم خاین اسپانیا قرار می‌گیرد.
فینال مسابقات آسیایی دختران هاکی ایران و تایلند امروز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود با سرمربی جدید را بعد از بازی گل گهر در جام حذفی برگزار خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال زمان جدال تیم‌های ملی روسیه و ایران را اعلام کرد.
تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در شروع جام جهانی شروع مقتدرانه‌ای داشت و توانست تیم ایران را با ۶ گل مغلوب کند.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
آنسو فاتی در شرایطی که بازی مساوی بود، در دقیقه 64 به زمین آمد، در دقایق 66 و 68 پاس گل داد و در دقیقه 79 گلزنی کرد
گلر تیم ملی در اولین بازی خانگی فصل جدید خوش‌شانس بود که زمین را بدون مشکل ترک کرد.
کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ