باشگاه اینترمیامی اعلام کرد یکشنبه ۲۵ تیر مراسم رونمایی از لیونل مسی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن اصلی ترین حریف ایران در راه قهرمانی آسیا چهارشنبه به ارومیه می‌رسد.
اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
به‌گفته افشاگری باسابقه، اپل واچ اولترا ۲ پاییز امسال رونمایی می‌شود. همچنین، اپل در حال تولید iMac جدید مجهز به نمایشگری بزرگ‌تر از ۳۰ اینچ است.
علیرضا علیزاده در دقیقه 75 دیدار برابر قرقیزستان وارد زمین شد و اولین بازی خود را با پیراهن تیم ملی انجام داد.
رئال مادرید آماده است تا با شکوه و افتخار خرید جدید نقل و انتقالات خود را معرفی کند: جود بلینگام.
باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد تا این لحظه با هیچ سرمربی جدیدی قرارداد امضاء نکرده است.
شرکت تویوتا از طرح اولیه خودرویی برقی برای شرکت در مسابقات رالی رونمایی کرده که مدت زمان شارژ آن کوتاه تر است و با هیدروژن کار می کند.
رضا عنایتی برای اولین بار روی نیمکت تیم امید یه ترکیب 11 نفره را انتخاب کرد و به زمین فرستاد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد ساپینتو ۴۸ ساعت برای پاسخ دادن به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم فرصت دارد.
زمان دقیق برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مشخص شد.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
میتسوکا اولین بار در سال ۱۹۹۳ از Viewt رونمایی کرد که از آن زمان تا کنون در کلاس سدان ۴ درب همچنان سفارش تولیدش را می‌پذیرد. از سال ۲۰۱۵ تولید مدل هاچ بک ۵ درب را نیز به مجموعه Viewt اضافه کرده است.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
مراسم معارفه «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی در تیم فوتبال النصر فردا برگزار می‌شود.
با اعلام فدراسیون فوتبال فردا طی مراسمی به طور رسمی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی می‌شود.
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال و همچنین مراسم بدرقه ملی پوشان جهت حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز یکشنبه به سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه موکول شد.
مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه برگزار می‌شود.
ظهر امروز برای اولین بار از کاپ جام جهانی در ایران رونمایی شد که ۴ نماینده از بخش زنان نیز به این مراسم دعوت شده بودند.
مراسم رونمایی از این جام که برای اولین بار وارد تهران می‌شود ساعت ۱۴ روز پنج شنبه دهم شهریور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
در آستانه آغاز هفته دولت، « سامانه محچک » یکی از مهمترین سامانه‌های شبکه بانکی کشور با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مقامات مختلف رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ