رودی گارسیا معتقد است انتقال رونالدو به النصر تاثیری مشابه انتقال پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، به نیویورک کاسموس خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بامیه‌هایی با پوسته سبز رنگ بخرید. بامیه کهنه و آبکی نخرید. بامیه‌های ترد و کوچک را خریداری کنید. بامیه را بو کنید، پوسته تازه بامیه باید دارای بوی خوب و طبیعی باشد. از خرید بامیه‌های بیش از حد رسیده و لکه دار و بسیار نرم خودداری کنید.
بامیه‌هایی با پوسته سبز رنگ بخرید. بامیه کهنه و آبکی نخرید. بامیه‌های ترد و کوچک را خریداری کنید. بامیه را بو کنید، پوسته تازه بامیه باید دارای بوی خوب و طبیعی باشد. از خرید بامیه‌های بیش از حد رسیده و لکه دار و بسیار نرم خودداری کنید.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در واکنش به نامه سازمان لیگ اعلام کرد: نمی‌توانیم در زمان اعلام شده قراردادهای‌مان را ارائه دهیم!
سو مصرف مواد والدین با افزایش احتمال بدرفتاری با کودک و قرار گرفتن در معرض خشونت همراه است که می‌تواند منجر به علائم اختلال استرس پس از سانحه از جمله فلاش بک، کابوس و هوشیاری بیش از حد شود.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از این که مدیران چلسی بند خریدی در قرارداد ژوائو فلیکس قرار نداده‌اند انتقاد کرد.
رئیس انجمن هاکی روی یخ ایران می‌گوید تیم ملی زنان ایران که در اولین حضور خود در قهرمانی آسیا، نایب قهرمان شد هیچ کمک مالی دولتی دریافت نکرده است و حتی خود بازیکنان تجهیزاتشان را خریداری کرده‌اند.
حذف از لیگ قهرمانان اروپا موجب شد مدافع باتجربه چلسی از تصمیمات مدیران این باشگاه انتقاد کند.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
چین تنها کشوری است که موفق به خرید سوخو-۳۵ از روسیه شده است و مذاکرات هند با مسکو هنوز پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
علی فریدون شاه حسینی مهاجم دو رگه ایرانی کویتی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.
دو مقام ارشد دولت طالبان تیک آبی توئیتر را دریافت کردند که البته این تیک اکنون حذف شده است.
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
پالایشگاه‌های چینی با نزدیک شدن به زمان اجرای تحریم اتحادیه اروپا، خرید نفت روسیه در ماه دسامبر را کاهش داده و نرخ اضافی کمتری پرداخت کردند.
مردم چقدر سفته و برات خریدند؟
پی اس جی نتوانست مهمترین هدف نقل و انتقالاتی خود یعنی میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، را جذب کند. خریدهای جدید پی اس جی در ابتدا شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارند.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
رئال مادرید در پست کاسمیرو بازیکنی جذب نخواهد کرد و برنامه این است که در زمستان یک بازیکن در حد و اندازه های هافبک برزیلی جذب شود.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ