ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، در دیدار مقابل شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی موفق به هت‌تریک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
قرار است که ماتیاس یایسل به عنوان سرمربی جدید الاهلی روی نیمکت این تیم بنشیند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت با اشاره به تشدید فعالیت شبانه روزی کارکنان معاونت مهاجرت و گذرنامه برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات در ایام محرم و صفر، آخرین وضعیت صدور را تشریح کرد.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
گزارش ها حاکی از آن است که منچسترسیتی برای جذب رافینیا در تابستان امسال با بارسلونا تماس گرفته است. او قرار است جانشین ریاض محرز شود.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گفت بعد از چند دور شایعات درباره انتقال ریاض محرز به فوتبال عربستان، سرانجام پیشنهاد رسمی باشگاه الاهلی به منچسترسیتی رسیده است.
گل دوم تیم فوتبال سپاهان روی کار تیمی خوب بازیکنان این تیم و البته اشتباه محرز سنگربان جوان حریف به ثمر رسید.
ریاض محرز، وینگر منچسترسیتی، روز گذشته نمایش درخشانی را برابر شفیلد یونایتد ارائه کرد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در سیاست خارجی جدید این کشور، آمریکا به عنوان عامل اصلی هدایت سیاست های ضد روسی شناخته می شود.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
خود سازمان جهانی بهداشت هم بعد از اپیدمی شدید زیرسویه XBB در چین و ژاپن و بقیه دنیا که در کشور ما هم غالب شده، فقط صحبتی از تکرار تزریق واکسن نکرده است. روی سه اصل ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی کمتر از یک متر تاکید کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، شادی جالبی بعد از برتری تیمش مقابل فولام از خود بروز داد.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
سرمربی استقلال در اواخر نیمه دوم واکنش های جالبی به تصمیمات حمید حاج‌ملک داشت؛ او روی سکوهای آزادی به مرز جنون رسیده بود.
هافبک نساجی مازندران گفت می‌گوید خطای عارف غلامی روی او به درستی پنالتی تشخیص داده شده است.
تیم های لیگ برتری برای تحقق آرزوی هواداران خود چاره ای جز نتیجه گرفتن در بازی های امروز از هفته ششم ندارند.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: مرز بین المللی دوغارون با تلاش شبانه روزی خیرین تایبادی و تمام دستگاه‌های شهرستان آماده استقبال از زائران امام حسین (ع) است.
وزیر کشور گفت: مرزهای هوایی کاملاً باز است و هیچ مانعی برای خروج از کشور و یا ورود به کشور از کشور عراق نداریم.
باشگاه‌ نساجی با انتشار این ویدئو نوشت: صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه‌بان‌سپاهان در دقیقه ۳۴ بر روی مهاجم‌ نساجی که داور مسابقه اعتقاد به خطا و اخراج نداشت! گویا بازهم داوری های بودار به نفع سپاهان آغاز شده است و در این مورد حق کاملا با باشگاه نساجی است.
تاتیانا ماسکالکووا، بازپرس حقوق بشر روسیه، خاطرنشان کرد: اقدام برای بستن مرزهای کشورهای اتحادیه اروپا به روی اتباع روسیه نقض آشکار آزادی حرکت است.
طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت برخی مشوق‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را برشمرد و گفت که کالاهای دانش بنیان باید سهم بیشتری در صادرات داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ