وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن استقبال از فعال شدن اینترنت ماهواره ای در کشور گفت: استقبال از اینترنت ماهواره ای مشروط به رعایت قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
یکی از مقامات ناسا با تایید حمله هکری گفت: کارشناسان سایبری ناسا به طور فعال مشغول بررسی رویدادی هستند که برخی وب سایت‌های این سازمان را تحت تاثیر قرار داده است. ناتو به طور مرتب با رویداد‌های سایبری دست و پنجه نرم می‌کند و با موضوع امنیت سایبری با جدیت برخورد می‌کند.
یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: با مصوبه مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات ائتلاف‌های مستقل از گردونه رقابت‌ها خارج می‌شوند و این به مفهوم سرد شدن فضای انتخابات کشور است و مشارکت را پایین می‌آورد و این در فضای سیاسی فعلی کشور به مصلحت نظام نیست.
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: گروه‌های جهادی و خیرینی که در پروژه‌های آبرسانی روستایی با تایید وزارت نیرو مشغول فعالیت هستند، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق به موضع گیری درباره پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت و بر ضرورت فعال شدن مصوبه پارلمان عراق در اخراج نیروهای خارجی به طور کامل از اراضی عراق تاکید کرد.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا گفت: اقتصاد با دستور درست نمی‌شود. دولت را با دلار ۲۳ هزار تومان تحویل گرفت امروز ۳۸ هزار تومان را رد کرده است یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید؛ بنابراین شیوه دستوری خوب نیست. تصیمات حوزه ریاست جمهوری نیاز به عقلانیت و اندیشه دارد. اگر آقای رئیسی حرفی می‌زند باید ۱۰ دانشگاه پشت آن حرف را امضا کنند. قبل از آنکه آقای رئیسی بگوید این باید بشود آن باید بشود، ۱۰ دانشگاه باید آن حرف را تایید کنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، امروز تایید کرد که این باشگاه در تابستان سال بعد نیز نیاز به فعال کردن اهرم مالی برای خرید بازیکن خواهد داشت.
لیلا حسین‌زاده، یک فعال دانشجویی ظهر دیروز مقابل منزلش در تهران بازداشت شد.
لیلا حسین‌زاده، یک فعال دانشجویی ظهر امروز مقابل منزلش در تهران بازداشت شد.‌ وکیل او این خبر را تایید کرد
خبرنگاران لازم است با مراجعه به سامانه my.gov.ir (درگاه ملی خدمات دولت هوشمند) و ورود به بخش " مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران" نسبت به دریافت اینترنت اقدام کنند.
سعید محمد با بیان اینکه بعد از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، مناطق آزاد نیز وارداتی نداشت، تصریح کرد: در این سال‌ها با مشکل خودرو مواجهه بودیم که چهره کیش و قشم به عنوان جزایر گردشگری را خراب کرد.
نماینده مجلس: عرضه خودرو در بورس باید تبدیل به قانون شود/ طرح قرعه کشی باید لغو شود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.
مجموعه زنان فعال در این حرکت موسوم به هشتصد زن، با تنظیم آیین نامه حقوقی در حرکتی ایجابی، خواستار تایید و اجرای این مقررات برای بهبود شرایط کنونی توسط هیات مدیره خانه سینما شدند؛ اقدامی که به نظر می‌آید می‌تواند پایانی بر مناقشات کنونی و آغاز عملی مدیریت این مسائل توسط صنف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ