کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با طلای دیگر در رشته تکواندو به مکان پنجم جدول توزیع مدالها صعود کرد.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
مس سونگون با پیروزی مقابل نود ارومیه در آستانه صعود مستقیم به لیگ یک قرار گرفت.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی بارسلونا، می‌گوید بازیکنان این تیم از همین حالا خود را در مرحله بعدی لیگ اروپا می‌بینند و هیچ ترسی از منچستریونایتد ندارند.
برخی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سال جاری با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.
شرکت بهمن موتور رتبه ۸۶ را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد.
شرکت بهمن موتور رتبه 86 را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد. این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال 1392 رتبه 200 را در میان پانصد شرکت برتر ایران داشته و تنها طی هفت سال 114 پله صعود کرد.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
تیم ذوب‌آهن اصفهان با یک پله صعود در گروه A سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در مکان دوم قرار گرفت.
ریاض محرز، بازیکن تیم ملی الجزایر می‌گوید از حضور تیم ملی مراکش در میان 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر احساس افتخار می‌کند.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور نماند! برزیل در نیم‌ ساعت کار آخرین بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور باقی نماند!! برزیل در نیم‌ساعت کار آخربن بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد
یوتو ناگاتو هافبک 36 ساله تیم ملی ژاپن پس از برد اسپانیا و صعود تاریخی از گروهی دشوار، ابراز خوشحالی کرد و به برخی سوالات پاسخ داد.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی تیم ملی لهستان، مدعی شد تیمش شایسته غلبه بر عربستان بوده است.
تیم ملی کشورمان در دومین بازی‌اش از رقابت‌های جام جهانی با یک نمایش خیره کننده موفق شد تیم ولز را با دو گل شکست دهد و به صعود امیدوار باقی بماند.
سه بوکسور میان وزن و سنگین وزن ایران با پیروزی برابر حریفان، به دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کردند.
FIBA در این گزارش به عملکرد این دو بازیکن در مسابقات انتخابی پرداخت و آن‌ها را به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان در میان بازیکنان تیم‌های صعود نکرده آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۳ معرفی کرد.
اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، در نشست خبری امروز خود گفت که هرچند شانس صعود بارسا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک است ولی با انگیزه انتقام از بایرن وارد زمین خواهند شد.
کارلوس کی روش در نقل قولی کوتاه درباره اینکه کدام تیم‌ها از میان ۶ تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ شانس صعود از مرحله گروهی را دارند، گفت: به نظرم ایران و ژاپن!
نوشاد عالمیان، در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز توانست ۷ پله صعود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ