تیم ملی کشورمان در دومین بازی‌اش از رقابت‌های جام جهانی با یک نمایش خیره کننده موفق شد تیم ولز را با دو گل شکست دهد و به صعود امیدوار باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در 38 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز-۲
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
تیم ملی ایران در برابر ولز به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. ملی‌پوشان کشورمان در دومین بازی شان در رقابت‌های جام‌جهانی نمایش قابل قبولی داشتند و توانستند برابر ولز به برتری دست یابند.
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز جمعه ۴ آذر ماه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی ولز می‌رود. گزارش لحظه به لحظه این بازی را می‌توانید اینجا دنبال کنید.
ایران ۲ - ولز صفر : انتقام سخت از برادر کوچک انگلیس! / کی‌روش نسخه گرت بیل و یارانش را پیچید
ایران صفر - ولز صفر : گل قلی‌زاده مردود شد / تیر دروازه ناجی دروازه یاران گرت بیل / گرفتگی عضله قاتل تیم کی‌روش!
تساوی ایران با ولز در نیمه اول ؛ گل قلی‌زاده مردود شد
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
ترکیب تیم ملی فوتبال ولز مقابل ایران مشخص شد.
تیم ملی کشورمان در یک موقعیت منحصر به فردر قرار دارد. آن‌ها می‌توانند با یک پیروزی کاری کنند که سنگین‌ترین شکست ایران در تاریخ جام جهانی فراموش شود. از سوی دیگر شکست در این بازی می‌تواند به معنی روز‌های سخت برای ملی‌پوشان باشد.
اعضای تیم ملی فوتبال از امکانات ورزشگاه میزبان دیدار با ولز دیدن کردند.
ستاره ولز: ایران زخم‌خورده و خطرناک است
داور اهل گواتمالا قضاوت دیدار ایران و ولز را برعهده گرفت.
ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ولز را بر عهده خواهد داشت.
انتخاب دروازه‌بان ایران در بازی با ولز، بزرگترین چالش کارلوس کی‌روش به حساب می آید.
خبرنگار وب سایت انگلیسی معتقد است که یک تیم احمق و تدافعی، می تواند در جام جهانی قطر برنده شود.
شاگردان رابرت پیج برای پنجمین بازی پیاپی در لیگ ملت‌های اروپا نتوانستند به برتری برسند و مقابل بلژیک مغلوب شدند.
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ