تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جنبش جهاد و سازندگی عراق از تلاش‌های آمریکا برای بحران سازی در عراق و تکرار سناریوی سال ۲۰۱۹ خبر داد.
کاپیتان سابق رئال مادرید پیشنهاد بزرگ عربستان را نپذیرفت.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
یک کارشناس امنیتی عراق نسبت به بی توجهی دولت این کشور در قبال تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در مرزهای مشترک با سوریه هشدار داد.
پنج بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل‌گهر از وحید کاظمی کارت زرد گرفتند.
یک فعال حقوقی آمریکایی در امور بشردوستانه در توئیتی معنادار با طعنه به سیاست‌های جنگ‌طلبانه کاخ سفید در اوکراین فاش کرد که دولت بایدن به دنبال تکرار سناریوی افغانستان در اوکراین است.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، بار دیگر بدون تشکر از هواداران این تیم زمین بازی را ترک کرد.
برای دفاع از منافع و امنیت ملی هر اقدامی که ضرورت داشته باشد، باید صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد استراتژیست‌های کشورمان می‌بایست با دقت‌نظر بیشتر با موضوع جنگ‌طلبی علی‌اف مواجه شوند. این‌که ایران به عنوان نیروی متجاوز و پیش‌دست در حمله شناخته شود، شاید همان رخدادی باشد که ماجرای روس‌ها در اوکراین را نیز برای ما تکرار کند
یک منبع امنیتی بلندپایه در استان الانبار از وجود سناریو بازگرداندن داعش به این استان با نظارت آمریکا خبر داد.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه لیورپول نشان داده که همیشه یک قدم از اتفاقات و تصمیمات ناگهانی ستاره‌‎های این تیم جلوتر است.
خاموشی پله‌های برقی در برخی ایستگاه‌های مترو برای شهروندان صحنه‌ای ناراحت کننده و تلخ را رقم زده و لازم است این معضل حل و فصل شود.
نقش جمهوری خواهان کنگره به طور کلی در سناریوی بهبودی کلیدی است. دولت بایدن می‌تواند به بازگشت‌های سیاسی موفق «بیل کلینتون» و «باراک اوباما» که به وضوح با میانجی‌گری حزب جمهوری خواه صورت گرفت نگاه کند. بر اساس شواهد به خصوص در مورد کوین مک کارتی ممکن است تاریخ تکرار شود.
دبیرکل پیشین ناتو خواهان این شد که برای جلوگیری از تکرار سناریوی اوکراین هر چه سریعتر به تایوان سلاح داده شود.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
منابع محلی از قطعی برق و خاموشی های گسترده در چند شهر در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
پس از گذشت تقریبا سه سال از حوادث تلخ آبان ۹۸ که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان و همچنین تخریب ده ها بانک،فروشگاه و ساختمان شد، شهریور ۱۴۰۱باز هم شاهد سناریوی تکراری اغتشاشگران هستیم.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
رضایی: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش‌های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.
سفیر چین در مسکو، رویکرد مداخله جویانه آمریکا در قبال کشورش و به طور خاص در مسئله تایوان را زیر سوال برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ