در مراسم توديع و معارفه امروز در وزارت ورزش، چهره اكثر مديران وزارتخانه درهم و ناراحت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری از چهره‌های مجلس دهم در انتخابات مجلس دوازدهم که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، پیش ثبت‌نام کرد.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
اصلاح‌طلبان هم تصور می‌کنند باتوجه به نوع نگاه منفی جامعه به ائتلاف‌هایی که در جریان انتخابات سال۹۲ و مجلس دهم شکل گرفت، اکنون با نیرو‌های خود وارد انتخابات شوند. در واقع دیگر میل و رغبتی نه از سوی لاریجانی وجود دارد و نه اصلاح‌طلبان. لاریجانی هم باتوجه به تندروی عجیب و غریب برخی نیرو‌های اصلاح‌طلب که دیگر چهره‌ای اپوزیسیون به خود گرفته‌اند، نمی‌خواهد همراه آنان شود.
مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
احمد علیرضابیگی، نماینده‌ی تبریز در مجلس یازدهم و از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد درباره‌ی سکوت رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: «آقای دکتر احمدی‌نژاد» بیمار و رنجور نبوده اما تشخیصش این بود که اعتراض در این شرایط بازی در زمین دشمنانی است که به دنبال براندازی‌اند.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
لیونل مسی با چهره‌ای درهم کشیده و در میان بی‌مهری هواداران سن ژرمن، با پاریس پس از جشن قهرمانی وداع کرد و هواداران شخصی‌اش را نیز با خود برد.
مربی پرتغالی که هنوز قرادادش برای فصل بعد تمدید نشده است، زمانی که پرسپولیسی‌ها در حال برگزاری جشن قهرمانی بودند، با چهره‌ای درهم و ناراحت ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
روزنامه‌نگارهای دهه ۱۳۵۰ فوتبال ایران امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.
بازیکنان پرسپولیس امیدوار به پیروزی مقابل هوادار و حضور در فینال جام حذفی هستند.
سرمربی هوادار تهران بعد از شکست 6 گله تیمش با چهره‌ای درهم به ریکاردو ساپینتو تبریک و خسته نباشید گفت.
در شرایطی که به آخرین روز از موعد پرداخت مبلغ قرارداد به سرمربی ایتالیایی استقلال می‌رسیم، مدیران باشگاه استقلال موفق به حل این پرونده پرماجرا نشده‌اند.
مراسم بزرگداشت و ختم مادر سعید حجاریان برگزار شد.
تیم ملی جوانان ایران از دقایقی بعد برابر شگفتی‌ساز رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا قرار می‌گرد.
مراسم هفتمین روز درگذشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری، بعد از ظهر امروز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
نفرات آغاز کننده بازی برای مس کرمان و صنعت نفت در دیدار جام حذفی مشخص شدند.
دهم دی‌ماه ۱۳۵۵ و همزمان با تاسوعای حسینی. یکی از تجار و بازرگانان متدین تهران - حاج عباس تحریریان - تعدادی از چهره‌های دینی و انقلابی را به منزل خود دعوت کرده بود تا در روز تاسوعایِ ۱۳۹۷ هجری قمری، جلسه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد حضرت سیدالشهدا(ع) برپا کنند. آیت‌الله خامنه‌ای، شهید مرتضی مطهری و مرحوم دکتر شریعتی در این جلسه‌ حضور داشته و به بحث و گفت‌وگو پرداخته‌اند.
کای هاورتز با چهره‌ای درهم کشیده جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.
برخی از چهره‌ها از جمله الناز شاکردوست،میتراحجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
باتوجه به غیبت بازیکنان ملی‌پوش تعدادی از بازیکنان امید پرسپولیس به تمرینات تیم اصلی اضافه شده‌اند.
شاگردان ساکت الهامی تلاش می‌کنند پیش از تعطیلات لیگ استقلال را به چالش بکشند.
چهره‌های سرشناس ورزشی و سینمایی، گرندپری فرمول یک ایتالیا را از نزدیک تماشا کردند.
چهره‌های سرشناس ورزش در راهپیمایی امسال اربعین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ