اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
سرمربی پرسپولیس یاد و خاطره چهره‌های سرشناس و فقید پرسپولیسی‌ها را زنده کرد.
سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
به نظر می‌رسد که ۱+۶ بازیکن باتجربه فوتبال ایران می‌توانند چهره‌های خبرساز نقل‌وانتقالات تابستانی شوند.
دربی برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ امشب بین میلان و اینتر برگزار می‌شود. اما چهره‌های سرشناس فوتبال ایتالیا درباره این دربی اروپایی چه می‌گویند؟
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های سرشناس دنیا در سال میلادی جاری معرفی شد.
درست است که این روز‌ها اسم پریسا جهانفکریان دوباره در رسانه‌های داخلی مطرح شده، ولی پیش از این چهره‌های سرشناسی از ایران در قالب تیم پناهندگان حتی فرصت حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورده که از لحاظ اسم و رسم شرایط کاملا متفاوتی داشته‌اند. در همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری‌اش دستخوش تغییر و تحول شد، ایران در عین ناباوری پنج ورزشکار در تیم پناهندگان در رشته‌های مختلف داشت که کیمیا علیزاده سرشناس‌ترین آن‌ها بود
در این مطلب به برخی از چهره‌های سرشناسی که در سال ۱۴۰۱ از دست داده‌ایم اشاره می‌کنیم.
سفر این مقام سابق کشور عراق به تهران در حالی انجام شده که در هفته‌‌‌های پیش برخی مقامات و چهره‌‌‌های سرشناس عراق نسبت به نقش الکاظمی در ترور فرماندهان مقاومت موضع‌‌‌گیری جدی داشتند.
دارنده سه مدال برنز پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک گفت: من و چهره‌های سرشناسی در این رشته زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست داریم که از موقعیت ما نیز استفاده شود، اما نمی‌دانم در بخش فنی چگونه تصمیم می‌گیرند که همه ما بیرون هستیم.
پس از درگذشت ظهیرالدوله در سال ۱۳۰۳، او را در گورستان قدیمی آبادی امامزاده قاسم (ع) دفن کردند. پس از تدفین ظهیرالدوله بود که این گورستان قدیمی به محل دفن چهره‌های سرشناس پس از او تبدیل شد.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
به نظر می‌رسد که تلویزیون این روز‌ها چهره‌هایی مردمی را زیر ذره‌بین گرفته که در اعتراضات اخیر از معترضان حمایت کرده‌اند. جالب است که با وجود نگاه منفی که نسبت به چنین رویه‌ای در بین کاربران فضای مجازی شکل گرفته، مسئولان تلویزیون ظاهرا قصدی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی ندارند. مواردی که باعث شده دوباره بسیاری به سیاست‌های تلویزیون در قبال چهره‌های سرشناس انتقاد کنند و این روز‌ها آن را دوباره «میلی» و خوشایند جریانی خاص بنامند.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
یکی از چهره‌های سرشناس که مکررا با خودرو بلندگودارش در تهران و شهرستان‌ها حاضر می‌شد، یک بار از شدت هیجان یادش رفته بود میکروفن خود را خاموش کند و در همان حال فحش زشت و ناموسی به برخی خانم‌های حاضر در یک تجمع داده بود!
کلاس A آسیا در حالی به پایان رسید که حضور ستاره‌های سابق پرسپولیس و استقلال در آن جالب توجه بود.
چهره‌های سرشناس ورزشی و سینمایی، گرندپری فرمول یک ایتالیا را از نزدیک تماشا کردند.
این فصلی جذاب با حضور ستاره‌های داخل زمین و چهره‌های سرشناس خارج میدان خواهد بود و البته با حضور دو ایرانی که توجه طرفداران فوتبال در ایران را هم به لیگ امارات جلب می‌کند.
با حضور مسئولان بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری و جمعی از مقام های محلی، سه مدرسه در سه روستای استان لرستان افتتاح شد.
برخی گفته‌اند که آیت‌الله جنتی عامل رد صلاحیت برخی چهره‌های سرشناس در شورای نگهبان است؛ آیت‌الله حسینی در این باره گفت: اگر منظور برخی، صلابت و حساسیت همراه با قاطعیت آیت‌الله جنتی برای حراست از کیان انقلاب اسلامی است باید گفت که این مهم، نه ضعف بلکه قوت و نشانه تدین آیت‌الله جنتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ