مراسم بزرگداشت و ختم مادر سعید حجاریان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
حضور یا عدم حضور «جریان اصلاحات» در انتخابات در هفته‌های اخیر به سوژه‌های اصلی رسانه‌های اصولگرا تبدیل شده است. توجه داشته باشید که حضور قدرتمند این جریان باعث کنار رفتن بسیاری از جبهه‌ها و احزاب اصولگرا خواهد شد ولی به‌دلیل اینکه منتقدان اصلاحات اشرافی به وضعیت درون اردوگاهی ندارند معتقدند که اصلاح‌طلبان ناز می‌کنند و یا اینکه دلشان برای قدرت تنگ شده است و یا اینکه قرار است تحت هرشرایطی در این دوره وارد میدان شود. در این مورد با یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاحات گفت‌وگویی انجام داده‌ایم. عضو کابینه دولت اصلاحات معتقدند است که این جریان همواره در انتظار رقابت‌های انتخاباتی است و برای ورود برنامه‌هایی دارد ولی موانعی وجود دارد که باعث عدم حضور مردم و چهره‌های این طیف سیاسی خواهد شد.
اصلاح‌طلبان هم تصور می‌کنند باتوجه به نوع نگاه منفی جامعه به ائتلاف‌هایی که در جریان انتخابات سال۹۲ و مجلس دهم شکل گرفت، اکنون با نیرو‌های خود وارد انتخابات شوند. در واقع دیگر میل و رغبتی نه از سوی لاریجانی وجود دارد و نه اصلاح‌طلبان. لاریجانی هم باتوجه به تندروی عجیب و غریب برخی نیرو‌های اصلاح‌طلب که دیگر چهره‌ای اپوزیسیون به خود گرفته‌اند، نمی‌خواهد همراه آنان شود.
مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
عباس عبدی و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان طی هشت سال دولت روحانی مسئولیت سفیدشویی از اقدامات وزرا و برنامه‌هایی را داشتند که به تشدید اوضاع بد اقتصادی منجر شد. نکته جالب توجه آن است که این چهره‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با کمترین انتقاد از عملکرد فاجعه‌آمیز تیم حسن روحانی، اقدام به دستاوردسازی از توافق ضعیفی، چون برجام کردند و حالا حتی سفر‌های استانی هیأت دولت و افتتاح پروژه‌های ملی را هم سانسور می‌کنند!
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
روزنامه‌نگارهای دهه ۱۳۵۰ فوتبال ایران امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.
بازیکنان پرسپولیس امیدوار به پیروزی مقابل هوادار و حضور در فینال جام حذفی هستند.
روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب از آنان پرسیده چگونه روزگار می‌گذرانند و هزینه‌های زندگی آنان از کجا تامین می‌شود.
در شرایطی که به آخرین روز از موعد پرداخت مبلغ قرارداد به سرمربی ایتالیایی استقلال می‌رسیم، مدیران باشگاه استقلال موفق به حل این پرونده پرماجرا نشده‌اند.
تیم ملی جوانان ایران از دقایقی بعد برابر شگفتی‌ساز رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا قرار می‌گرد.
مراسم هفتمین روز درگذشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری، بعد از ظهر امروز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات جزئیاتی از «شب‌نشینی» چهره‌های اصلاح‌طلب با حضور خاتمی، عبدالله نوری، سیدحسن خمینی و ... را تشریح کرد.
ابطحی نوشت: آقای خاتمی در چارچوب بیانیه اخیرش توضیحات می‌داد. یکی از دوستان گفت حرف‌ها و سخنانتان معمولا دارای ملاحظات یزدی است. اما این یکی کمی از مرز رد شده بودید.
نفرات آغاز کننده بازی برای مس کرمان و صنعت نفت در دیدار جام حذفی مشخص شدند.
باتوجه به غیبت بازیکنان ملی‌پوش تعدادی از بازیکنان امید پرسپولیس به تمرینات تیم اصلی اضافه شده‌اند.
انداختن عمامه روحانیون در روزهای اخیر، با واکنش‌های منفی و نقدهایی از جانب چهره‌های هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب روبه‌رو شده است.
شاگردان ساکت الهامی تلاش می‌کنند پیش از تعطیلات لیگ استقلال را به چالش بکشند.
چهره‌های سرشناس ورزشی و سینمایی، گرندپری فرمول یک ایتالیا را از نزدیک تماشا کردند.
چهره‌های سرشناس ورزش در راهپیمایی امسال اربعین
جوابیه «سازمان امور مالیاتی» به گزارش تابناک اقتصادی
حضور سیدمحمد خاتمی، سید حسن، سید یاسر و سید علی خمینی، اسحاق جهانگیری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم چهلمین روز ارتحال سید محمود دعائی در حرم مطهر امام / جماران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ