مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند بازیکن مطرح پرسپولیس در هفته اول فصل جدید فرصت بازی پیدا نکردند.
گمانه زنی‌ها درباره کاندیداتوری چهره‌های شاخص در انتخابات، این سناریو را مطرح می‌کند که آیا در اسفندماه ۱۴۰۲ شاهد زور و آزمایی ژنرال‌های سیاسی بر سر کرسی نمایندگی مجلس هستیم؟
در حالی که روز پنجشنبه لیگ برتر به طور رسمی آغاز می‌شود اما تعدادی از چهره‌های مطرح سال‌های گذشته اکنون بدون تیم هستند.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
«حفر چاه فاضلاب» و کشف آثار ۴۰۰ ساله در خیابان مولوی تهران در آذرماه سال ۹۳، نخستین قدم برای شناسایی بانوی هفت هزار ساله‌ی تهران و مسافر شهرری بود و حالا پس از گذشت سال‌ها از کشف این زن هفت هزار ساله که هنوز پرسش‌های زیادی درباره‌ی قدمت و حضور او مطرح است، کارشناسان پژوهشکده‌ی باستان‌شناسی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موفق شدند چهره‌ی این زن را بازسازی کنند.
وزیر کشور گفت: طبق آمار غربی‌ها، ۵۰ درصد کودکان غربی پدر ندارند و این از گفته‌های خودشان است. حتی چهره‌های مطرح و مشهور آن‌ها نیز قائل به پدر و مادر بودن نیستند و هیچ قاعده‌ای برای رابطه زناشویی قائل نیستند در حالی که این جزو حقوق اولیه یک کودک برای داشتن پدر و مادر است.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
یکی از مقام‌های ارشد طالبان که در نشستی با حضور اعضای کابینه و شماری از چهره‌های فرهنگی حامی طالبان در کابل صحبت می‌کرد، گفت: در طالبان مساله پشتون، تاجیک، ازبک، ترکمن، پشه‌ای و ... اصلاً مطرح نیست.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
هوش مصنوعی این روز‌ها تبدیل به سوژه‌ای برای تجسم چهره‌های مطرح جهانی در حالت‌های نامتعارف برای ایشان، شده است. هوش مصنوعی این بار تصویری از مارک زاکربرگ در شمایل قبیله‌های نه چندان متمدن ارائه داده است.
عادل پرسش‌هایی را مطرح کرد و پاسخ‌هایی شنید که هیچ‌کدام از آن‌ها به مذاق رسانه و چهره‌های خاص خوش نیامد؛ همان‌هایی که تلاش کردند با ایجاد فضایی نادرست در ایام جام جهانی، چنین مخابره کنند که همه‌چیز گل و بلبل است. بخشی از کار عادل همین روشنگری بود و چه عجیب که چنین روشنگری‌ای باعث شده از او چهره‌ای که نیست و فرسنگ‌ها با آن فاصله دارد، ساخته شود: خبرنگار بازجو بودن.
درست است که این روز‌ها اسم پریسا جهانفکریان دوباره در رسانه‌های داخلی مطرح شده، ولی پیش از این چهره‌های سرشناسی از ایران در قالب تیم پناهندگان حتی فرصت حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورده که از لحاظ اسم و رسم شرایط کاملا متفاوتی داشته‌اند. در همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری‌اش دستخوش تغییر و تحول شد، ایران در عین ناباوری پنج ورزشکار در تیم پناهندگان در رشته‌های مختلف داشت که کیمیا علیزاده سرشناس‌ترین آن‌ها بود
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
برخی چهره‌های حقوقی از انتساب اتهام‌ها مخصوصا اتهام «توهین به تیم ملی» متعجب شدند و بعد از اینکه بار دیگر تاکید کردند وریا حرفی در مورد تیم ملی نزده این پرسش را مطرح کردند که در کجای قانون و براساس کدام بند و ماده چنین جرمی تعریف شده است؟
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند و سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیرواقعی مطرح شده پاسخگو باشند.
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
حضور چهره‌های مطرح رشته‌های مختلف از جمله ورزشکاران و خصوصاً فوتبالیست‌ها در دنیای بازیگری امری است که در دنیا نمونه‌های جالب توجهی دارد که این امر در ایران نیز وجود دارد.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد، به هر حال، نخست باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شوند و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ