برخی از چهره‌ها از جمله الناز شاکردوست،میتراحجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هرگاه چهره‌ها از مسئولیت اجتماعی و احترام به هنجار‌ها و ضوابط فرهنگی و قانونی ابا کنند صدا و سیما به آن‌ها آنتن نخواهد داد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
درحالی مرحله پیش‌ثبت‌نام برای انتخابات مجلس دوازدهم به پایان رسید که بسیاری از چهره‌های اصلاح طلب و اعتدالی نیز نامزد انتخابات شدند.اسامی آن‌ها چیست؟
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
اگر چهره‌های معروف و سلبریتی‌های هالیوودی در قالب انسان‌های نئاندرتال زندگی می کردند، چه شکلی می‌شدند؟
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه درخصوص مجازات چهره‌ها پیرامون کشف حجاب گفت: مجازات این افراد در صورت تکرار تنها جریمه نقدی نیست؛ بلکه هم جریمه این افراد تشدید و هم محرومیت از فعالیت حرفه‌ای اعمال می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه درخصوص مجازات چهره‌ها پیرامون کشف حجاب گفت: مجازات این افراد در صورت تکرار تنها جریمه نقدی نیست؛ بلکه هم جریمه این افراد تشدید و هم محرومیت از فعالیت حرفه‌ای اعمال می‌شود.
محققان در این مطالعه مغز ۱۰ زن ۳۳ تا ۴۰ ساله را قبل از تزریق بوتاکس و سپس دو تا سه هفته بعد از آن، مورد بررسی قرار دادند. بوتاکس می‌تواند روی نحوه واکنش مغز افراد به چهره‌ها تاثیر بگذارد و تشخیص آن‌چه را که فرد سعی می‌کند با چهره‌اش نشان دهد دشوار کند
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
کیهان نوشت: اخیراً و به درستی از سوی دستگاه قضا افرادی از چهره‌ها و سلبریتی‌های سیاسی، ورزشی، هنری و... که با شایعه‌سازی، ترویج دروغ یا زدن اتهام به نظام باعث ایجاد ناامیدی در مردم و برهم خوردن نظم و امنیت روانی و اجتماعی جامعه می‌شوند را برای دادن توضیحات و ارائه مستندات و ادله این اظهارنظرها احضار کرده و در مواردی نیز منجر به صدور کیفرخواست برای آنها شده است تا این افراد بدانند این رفتار غیر مسئولانه‌ و مضر برای جامعه بدون پاسخ و بازخواست نیست.
زمان وقوع بلا‌های طبیعی، امدادرسانی ضروری‌ترین کاری است که هر دولتی باید برای مردم خود انجام دهد. در این میان کمک‌های داوطلبانه، نقدی و غیرنقدی، بسیار موثرند و معمولا چهره‌ها و افراد اثرگذار جوامع مختلف در صف اول کمک‌های داوطلبانه قرار می‌گیرند.
بازیکنان و کادرفنی خاتون بم در جشن قهرمانی تیم‌شان عکس‌هایی به یادگار با جام قهرمانی انداختند.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
مازنی نوشت: بسیاری از چهره‌ها که داعیه لیدری هم دارند در دام هشتگ‌ها گرفتار می‌شوند و با آن همراه می‌شوند و بالاخره حرفی می‌زنند که حرف این‌ها نیست، حرف آنهاست! به نظر می‌رسد همه ما باید از خودمان در این فضا مراقبت کنیم و تا از خبر یا مطلبی اطمینان حاصل نکردیم از پذیرش و به خصوص بازنشر آن خودداری کنیم.
جبلی درباره حذف چهره‌های محبوب در میان مردم از صدا و سیما، گفت: چهره‌ها جزء جدایی ناپذیر رسانه‌ها هستند. اساساً رسانه با میدان دادن به چهره هاست که شکل می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید به یک تعداد محدوی از چهره‌ها وابسته باشیم به طوری که این افراد خاص گمان کنند الی الابد در صدا و سیما حضور خواهند داشت.
الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند و سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیرواقعی مطرح شده پاسخگو باشند.
برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «نباید در کشور خودزنی کرد»،‌ گفت: باید حرمت نیروها و چهره‌های خود را حفظ کنیم، چهره‌های خودمان هم باید طمانینه و آرامش داشته باشند.
برخی چهره‌ها و جریانات سیاسی در بزنگاه‌های حساس و اثرگذار به جای انجام رسالت خود و اتخاذ موضعی شفاف با ماوقع،روزه سکوت می‌گیرند و این رویه مانع رویت مرز دقیقی میان آنها و دشمنان کشور می‌شود.
یدو به عنوان روایتی متفاوت از حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تی تی با روایتی دیدنی از شکل گیری یک عشق، روز هشتم جشنواره را برای تماشاگران قابل توجه کردند. در نهایت فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شد که غیبت برخی چهره‌ها حتی در میان کاندیداهای دریافت سیمرغ چالش برانگیز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ