میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
امکان صدور کارت برداشت ریالی برای مشتریان حقوقی در بانک دی فراهم شد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با یادآوری اینکه صدور پایان کار ساختمان باید منوط به وجود شناسنامه فنی ملکی باشد، تاکید کرد:تعداد زیادی از شهرداری‌ها این مسئله را رعایت نمی کنند.
در راستای صدور سند برای اراضی کشاورزی، دولت با تشکیل قرارگاه جهادی در استان‌ها درصدد تعیین تکلیف اراضی زراعی و باغی تا مرداد ۱۴۰۴ است.
سمنان- رئیس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی از اجرای طرح صدور شناسنامه برای درختان جنگلی در کشور اجرا کرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در کرمانشاه اجرایی شده است.
در سایت وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توان نسبت به ثبت ازدواج زن خارجی با مرد ایرانی، بدون صدور شناسنامه برای زوجه اقدام کرد؟» آمده است که «در حال حاضر ثبت ازدواج مرد ایرانی با زن خارجی و صدور شناسنامه برای زوجه، همزمان انجام گرفته و با ثبت ازدواج، اینگونه بانوان تبعه ایران شناخته می‌شوند.»
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آن‌ها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آنها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال در این باره گفت: با صدور این شناسنامه «آندره» فرزند حاصل از ازدواج ⁧ مادر ایرانی⁩ با⁧ پدر پرتغالی⁩، صاحب اولین شناسنامه ایرانی صادره در⁧ لیسبون⁩ شد.
معاون امور هویتی و حقوقی سازمان ثبت احوال شناسنامه‌های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی را نیازمند تغییر عنوان کرد و افزود: مدارک مورد نظر اصل شناسنامه و دو قطعه عکس است و فرمی نیز در دفاتر پیشخوان باید پر شود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.
وزیر کشور با اشاره به رونمایی از کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه گفت: موضوعاتی که طی چند ماه اخیر با آن مواجه بودیم گلایه‌هایی از سوی برخی هموطنان بوده که عنوان کردند در طی این سال‌ها فاقد شناسنامه و کارت شناسایی هستند و این در حالی است که آن‌ها مدعی هستند که ایرانی هستند، اما به دلیل نداشتن شناسنامه و کارت ملی از دریافت تسهیلات دولتی بی‌بهره بوده‌اند که در همین زمینه صدور کارت شناسایی موقت تا رسیدگی به پرونده این افراد کار قابل تقدیری است.
وزیر کشور، از صدور کارت شناسایی موقت برای افراد فاقد شناسنامه خبر داد.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
کاهش نسبی قیمت میوه و صیفی در بازار
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری دریافت حق الزحمه تهیه و صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی ممنوع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ