دیگو سیمئونه یکی از کسانی است که اعتقاد دارد رفتن کیلیان امباپه به رئال جدای از تقویت رقیب، به سود لالیگا و فوتبال اسپانیا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال وضعیت این باشگاه را بحرانی دانست و گفت: استقلال دچار یک بحران ناخواسته شده که بیرون آمدن از آن بسیار مشکل است.
سرمربی مس رفسنجان به صورت تلویحی اعلام کرد که در پایان فصل صندلی سرمربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.
کاساندراها با این ادعا که هوش مصنوعی پایان بشریت خواهد بود وارد عمل شده اند. نکته بسیار خوبی دارند.
منابع محلی از تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها و وارد آمدن خسارت به بیمارستان تخصصی کودکان در غزه خبر دادند.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
بهار پیام آور بالندگی و رویش است و موسم شور و نشاط که با آمدنش دل سرشار از سرور و جان معرفت می یابد. زیبایی و شکوه بهار، درس مهرورزی به آدمیان می دهد. پیام سال نو، رهائی کهنگی و تغییر به سوی نیکوئی است و این تطور بخشی از روند تکامل معنوی انسان است.
با پیوستن پنج لژیونر، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با روسیه تکمیل شد.
احتمال بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر
گل‌محمدی می‌گوید جام حذفی برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل قابل جبران نبودن این مسابقات باید با تمرکز بالا بازی کنند.
جو بایدن برای اولین بار از زمان روی کار آمدنش به مرز مکزیک سفر کرد تا با مسئله بحران مهاجرت که نقطه ضعف عمده داخلی‌اش است، مقابله کرده باشد.
شارلروا در حضور تعویضی دو وینگر ایرانی خود مقابل اندرلخت شکست خورد.
ترکیب ٢۵ نفره تیم ملی فوتبال تکمیل شد.
با وجود جدایی فیروز کریمی از صنعت نفت تمرینات این تیم در آبادان در حال پیگیری است.
کاظم اولیایی معتقد است مدیرانی که با هزینه‌های پایین‌، در اداره باشگاه‌ها موفق بوده‌اند و شناخت اهلیت لازم را هم دارند، برای مدیریت باشگاهی مثل استقلال مناسب‌تر هستند.
امیر عرب براقی داور بازی گل گهر – استقلال در ثانیه های پایانی این بازی تصمیم شجاعانه ای گرفت و پنالتی درست به زعم کارشناسان داوری را اعلام کرد.
حسن یزدانی فرصت داشت ورق کشتی حساس با دیوید تیلور را با کنده کشی به نفع خود برگرداند.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال بامداد چهارشنبه به تهران می‌رسد و کارش را شروع خواهد کرد.
سرمربی تراکتور معتقد است دیدار سختی مقابل آلومینیوم خواهند داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان موقتاً صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
کاپیتان کرمان می گوید همین که این تیم دوبار عقب افتادگی را در زمین حریف جبران کرد یعنی جای امیدواری باقی است.
توسعه ظرفیت پتروپالایشی سال هاست در دولت‌های مختلف نادیده گرفته شده و صرف اینکه کشور‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری یا فاینانس چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، این طرح‌ها جلو نرفته‌اند. با روی کار آمدن وزارت نفت دولت جدید انتظار می‌رفت پتروپالایشگاه به یک سیاست صنعتی اولویت‌دار دولت تبدیل شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ