با وجود جدایی فیروز کریمی از صنعت نفت تمرینات این تیم در آبادان در حال پیگیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
کودک این گوریل، پس از به دنیا آمدن، مانند نوزاد انسان به سراغ سینه مادرش رفت تا شیر بخورد، اما این رفتار برای سالومه کاملا غیرعادی بود. حالا این سالومه است که باید با غریزه‌اش به این فرزند انسان‌نما بگوید او فرزند یک گوریل است. سالومه هنوز نتوانسته با این فرزند عجیب و غریب، رابطه‌ای عاطفی برقرار کند.
کسانی که تا پای مرگ رفته‌اند و جان به در برده‌اند، اغلب از تجربه‌هایی خارق‌العاده یاد می‌کنند؛ دیدن نوری در انتهای یک تونل، احساس بیرون آمدن از کالبد خود، مواجه شدن با عزیزان ازدست‌رفته یا گذر سریع رویداد‌های مهم زندگی از پیش چشمانشان.
حسین غرقی ادامه داد: منتظر آمدن فرزندان پهلوان از خارج کشور هستیم تا مراسم تشییع را دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار کنیم.
طرح تولید شبه‌مساله‌ها، تا کنون نتوانسته گرهی از مشکلات و بحران‌های کشور باز کند. اثبات شده که نظریه‌پردازی‌های عباسی و دوستانش از واقعیات جامعه دوره بوده و فاقد کارایی هستند. برای نمونه وقتی عباسی در اوایل روی کار آمدن دولت رئیسی می‌گوید: «باید اقتصاددان‌ها را به گاری ببندیم»؛ و اکنون مهم‌ترین مساله کشور اقتصاد است، بی‌اعتباری چنین ادعا‌یی اثبات می‌شود
عنایتی با بیان اینکه با آمدن سفیر کویت به تهران برخی از زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت در حوزه‌هایی فعال شد، چنانکه نشست کنسولی ایران و کویت سال گذشته در این کشور و همچنین نشست کمیته حقوقی بین تهران و کویت سال گذشته در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که سایر زمینه‌های مرتبط با مناسبات دو کشور از جمله کمیسیون مشترک، گارد مرزی و دیگر نهاد‌های مرتبط بین ما و این کشور فعال شود تا زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت به معنای واقعی بتواند تجلی پیدا کند.
سردار آزمون شب عجیبی را در بارانا پشت سر گذاشت؛ از عصبانیت تا یک پاس گل زیبا و در نهایت لحظه ای نفس گیر.
به تشخیص پزشکان متخصص و مطابق با پرونده میرحسین موسوی، لازم است او برای به دست آمدن سلامت کامل و برطرف شدن علایم حاد تنفسی و مشکلات دیگر تا زمان تایید پزشکان، در بیمارستان بستری و تحت نظر باشد.
کانسپت جدید برای رانندگی آفرود طراحی شده است. ارتفاع ماشین را میتوان تا چهار سانتیمتر افزایش داد تا رانندگی در جاده‌های هموار راحت‌تر شود. جلو آمدن سقف، باز شدن نیمی از صندوق عقب و بالا آمدن شیشه پشت صندلی عقب، اکتیو اسفیر را به یک وانت تبدیل می‌کند.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
یک دوچرخه سوار به ارتفاعات سالباخ هینترگلم در اتریش رفت تا از بالای کوه با دوچرخه پایین بیاید. حرکات نمایشی او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
من همیشه آرزو می‌کردم ای‌کاش یک دختر معترض در تهران بودم تا کابل؛ چون در افغانستان اعتراض‌کردن، دختربودن و به خیابان آمدن واقعا سخت است. در ایران دانشگاه برای دختران ممنوع نیست یا رفت و آمد بین‌شهری برایشان سخت نیست یا به پوشش آن‌ها مانند ما اشکال نمی‌گیرند.
آیت الله العظمی جوادی آملی درباره شناخت حقوق بشر بیان داشت: ما باید اول انسان را بشناسیم تا حقوقش را بشناسیم، یکی از پربرکت‌ترین دامنه‌های حقوق بشر این است که آیا بشر با مردن می‌پوسد یا از پوست به در می‌آید؟! ما خیال می‌کنیم مرگ پوسیدن است، در حالی که مرگ از پوست به در آمدن است نه پوسیدن، روح بعد از مردن ثابت است نه ساکن، ماییم که هستیم که هستیم که هستیم!
تا آمدن سرمربی اسپانیایی تراکتور به ایران محمد نصرتی مسائل فنی سرخ‌پوشان را جلو می‌برد.
تا پایان روز دوم رقابت های جام‌جهانی دیدار ایران و انگلیس پر تماشاگرترین بازی جام‌جهانی بود. اما به نظر می‌رسد این رکورد در روز سوم و با به میدان آمدن آرژانتین شکسته شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها متصور است و بر همین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه‌ها خودداری و حداقل تا روز سه‌شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند چرا که بارش پراکنده برف و باران، مه و گاهی رعدوبرق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
زمانی که تابلوی تعویض به نشانه بیرون آمدن مهدی قایدی در بازی هوادار – استقلال بالا رفت، این بازیکن با بی میلی و تاخیر به کنار زمین آمد تا جای خود را به رضا میرزایی بدهد.
علی ربیعی نوشت: نتیجه پراکندن تخم کینه و خشونت، پدید آمدن حادثه تلخ در شاهچراغ شیراز بود. به خون غلتیدن زائران بیگناه بر سر سجاده نماز تا زد و خورد‌های خونین خیابان‌ها هیچ سعادت و خوشبختی‌ای برای جامعه ایران به همراه نخواهد داشت.
براساس گزارشات به دست آمده از سوی یک دستگاه امنیتی، ۹۳ درصد حاضران در تجمعات اخیر در بازه سنی تا ۲۵ سال بودند که نشانگر به وجود آمدن نسل نو اغتشاشگران در کشور است.
از صبح شنبه تا دوشنبه ۲۱ شهریور برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران وقوع رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
گوترش گفت: ما نیاز داریم تا همه کشور‌ها بار دیگر به یک جهان عاری از تسلیحات هسته‌ای متعهد شوند و از هیچ تلاشی برای آمدن به پای میز مذاکره به منظور کاهش تنش‌ها و پایان دادن به رقابت هسته‌ای، یکبار و برای همیشه، دریغ نکنند.
کاپیتان کرمان می گوید همین که این تیم دوبار عقب افتادگی را در زمین حریف جبران کرد یعنی جای امیدواری باقی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ