کاظم اولیایی معتقد است مدیرانی که با هزینه‌های پایین‌، در اداره باشگاه‌ها موفق بوده‌اند و شناخت اهلیت لازم را هم دارند، برای مدیریت باشگاهی مثل استقلال مناسب‌تر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال وضعیت این باشگاه را بحرانی دانست و گفت: استقلال دچار یک بحران ناخواسته شده که بیرون آمدن از آن بسیار مشکل است.
مدافع استقلال نیز در پایان دیدار با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‎‌زاده و مدیران باشگاه انتقاد کرد.
منابع محلی از تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها و وارد آمدن خسارت به بیمارستان تخصصی کودکان در غزه خبر دادند.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
سیدحمید سجادی نسبت به استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، واکنشی مبهمی داشت.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
احتمال بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر
مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعات پیش آمده درباره تغییر مدیریت در استقلال را رد کرد.
در نشست دیروز میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو مباحث مهمی به میان آمد.
گل‌محمدی می‌گوید جام حذفی برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل قابل جبران نبودن این مسابقات باید با تمرکز بالا بازی کنند.
فتح‌الله‌زاده: رونالدو برای آمدن به استقلال باید تست بدهد
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود؟! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود!! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
با وجود جدایی فیروز کریمی از صنعت نفت تمرینات این تیم در آبادان در حال پیگیری است.
شایعه عجیبی که چند روزی است پیرامون علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به وجود آمده تکذیب شد.
فتح‌الله زاده تعهد داد که اختلاف مبلغ به وجود آمده پس از دریافت وجوه مطالبه از شرکت‌های طرف قرارداد، جبران شود.
دوران مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال به سر آمد و قرار است تا علی فتح‌الله‌زاده یک بار دیگر روی صندلی ریاست باشگاه بنشیند.
امیر عرب براقی داور بازی گل گهر – استقلال در ثانیه های پایانی این بازی تصمیم شجاعانه ای گرفت و پنالتی درست به زعم کارشناسان داوری را اعلام کرد.
سرمربی تراکتور معتقد است دیدار سختی مقابل آلومینیوم خواهند داشت.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
کاپیتان کرمان می گوید همین که این تیم دوبار عقب افتادگی را در زمین حریف جبران کرد یعنی جای امیدواری باقی است.
توسعه ظرفیت پتروپالایشی سال هاست در دولت‌های مختلف نادیده گرفته شده و صرف اینکه کشور‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری یا فاینانس چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، این طرح‌ها جلو نرفته‌اند. با روی کار آمدن وزارت نفت دولت جدید انتظار می‌رفت پتروپالایشگاه به یک سیاست صنعتی اولویت‌دار دولت تبدیل شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ