به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از ۲۵.۵ درصد به کمتر از ۵ درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
تنها دو برنز حاصل کار تیراندازان ایران در مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین بود.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال شاید ۲ نمره معدل دانش آموزان پایین آمده است چراکه امتحانات را به صورت کنکور برگزار کردیم و علت این امر آن است که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد تاثیر نمره این امتحانات در کنکور ۴۰ درصد و به صورت قطعی باشد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.
افت قیمت‌ها امروز نیز در بورس ادامه داشت. شاخص کل که دیروز ریزش ۱۸ هزار واحدی را تجربه کرده بود با افت ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی به حدود ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید. منتظر افت بیشتر شاخص بورس باشیم؟
شاخص کل بورس امروز هم مانند دو روز قبل وضعیت ریزشی دارد.
شاخص کل بورس با اصلاح ۵۳۶۲ واحدی در شاخص کل مواجه شده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۸۰۰ هزار تومانی همراه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.
قیمت دلار در بازار مبادله با افت قیمت هزار تومانی و در صرافی ملی با افت ۲هزار تومانی مواجه شد.
قیمت دلار در بازار مبادله با افت قیمت هزار تومانی و در صرافی ملی با افت ۲هزار تومانی مواجه شد.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت مواجه شد به طوریکه قیمت این سکه با ۳ میلیون تومان کاهش به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت به اندازه ۳ میلیون تومان مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
بر اساس تصمیم کارگروه سوخت آذربایجان غربی، مبنی بر پیش بینی برودت هوا و افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف انرژی، تمامی مدارس استان آذربایجان غربی سه شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
مالک یک رستوران معروف در تهران از کاهش شدید مشتری می‌گوید، کاهشی که فروش آن‌ها را به یک‌هشتم رسانده است، یعنی بیشتر از افت ۲۰ تا ۳۰‌درصدی فروش غذا‌های رستورانی که رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس از آن خبر داده است.
امروز مطالبی همچون افت دلار توافقی با معامله حدود ۲۰ میلیون اسکناس، پیش بینی بورس فردا | شاخص بورس به کدام سمت می‌رود؟، امید به صعودی شدن قیمت بیت کوین، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع حپارسا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یورو در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی در حالی که بحران انرژی در زمستان و در بحبوحه تشدید جنگ اوکراین ادامه دارد، بیشترین کاهش خود را در ۲۰ سال اخیر در برابر دلار ثبت کرد.
بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه‌ی کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۰ شرکت بورسی و فرابورسی در هفته سوم دی ماه برگزار می‌شود، براساس اطلاعات منتشره بیشتر این مجامع جهت تصویب صورت‌های مالی برگزار می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ