برای اینکه با پوشش‌ها و مزیت‌های بیمه خودرو بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه انواع تجاری و خشک‌شده این محصول وجود دارد، اما خشک کردن آلبالو در خانه بسیار ساده و مقرون به صرفه بوده و شما با این کار از سلامت آن نیز مطمئن خواهید بود. برای داشتن آلبالوی خشک با کیفیت و خوشمزه در منزل می‌توانید از روش‌های گفته شده در این مقاله برای خشک کردن آلبالو استفاده نمایید.
یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مرد شیطان صفتی که در محله‌های خلوت اقدام به سرقت مقرون به آزار زنان می کرد، خبر داد.
حضور در تیم امید برای مربیان لیگ برتری که در بدترین حالت ممکن ۸ میلیارد می گیرند، مقرون به صرفه نیست.
پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
توانایی‌های آفرود سیتروئن ۲ سی‌وی یا همان ژیان خودمان فراتر از آن چیزی است که از یک خودرو مقرون به صرفه قدیمی انتظار دارید.
والدین در کره جنوبی معتقدند که اگر چیز‌های غیرضروری نخرند و از حمایت دولت استفاده کنند، بزرگ کردن نوزاد و فرزندآوری در این کشور مقرون به صرفه است.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
یکی از جالب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محافظ‌های طبیعی معده است که می‌توانید امتحان کنید. آب آلوئه ورا به‌دلیل اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خود، برای کاهش التهاب و مشکلات گوارشی بسیار مفید است و ریفلاکس معده را تسکین می‌دهد. برای تهیه این آبمیوه فقط باید نصف قاشق چایخوری (۳ گرم) از ژل داخلی گیاه آلوئه ورا را در یک لیوان آب حل کنید. اگر خوب حل نشد کمی گرم کنید و بعد از غذا بنوشید. از آن در حد اعتدال استفاده کنید، زیرا مصرف زیاد آن می‌تواند باعث اسهال و استفراغ شود.
از نگاه آمریکایی‌ها، توسعه برنامه موشکی و پهپادی ایران در کنار افزایش همکاری‌های نظامی دفاعی ایران و روسیه موجب شده که موضع آمریکا در مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام و یا حتی رسیدن به توافق جایگزین با ایران، به لحاظ سیاسی مقرون به صرفه نباشد. به این ترتیب می‌توان گفت که این شرایط ریسک وقوع بحران هسته‌ای میان ایران و آمریکا و حتی رویارویی نظامی را افزایش می‌دهد.
غذاهای ارگانیک ذاتا سالم‌‌‌تر از غذاهای معمولی نیستند، بنابراین کارشناسان می‌‌‌گویند باید بر خوردن مقدار کافی از میوه‌‌‌ها و سبزیجاتی که مقرون به صرفه و در دسترس شما هستند تمرکز کنید. وزارت کشاورزی ایالات متحده هفته گذشته مقررات خود را به‌روز کرد تا قوانین مربوط به محصولات ارگانیک را تشدید کند.
قیمت‌ها در شهر‌های پیشروی جهان بیش از هشت درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود که شدیدترین افزایش در ۲۰ سال گذشته را ثبت کرد و باعث شد هزینه زندگی در شهر‌های پیشروی جهان برای مردم عادی مقرون به صرفه نباشد.
یک وزیر ارشد دولت اندونزی گفت که اندونزی قصد دارد از سال آینده به فروش خودروهای برقی و موتورسیکلت‌ها یارانه بدهد تا آنها مقرون به صرفه‌تر شوند.
در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.
ضرغامی گفت: چیزی که مورد انتقاد من قرار گرفته شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر است که بعضی‌ها اتخاذ می‌کنند، این را همه قبول دارند که این‌ها نه تنها دعوتی به امر به معروف نیست و نه تنها نهی از منکر نیست بلکه خود این روش‌ها بالاترین منکر است.
از آنجایی که شرکت‌های آمریکایی معمولا در بازار تسلیحات با ارزش مقرون به صرفه رقابت نمی‌کنند مشکلات ایجاد شده اخیر برای روسیه در این بخش خلاء ایجاد کرده است. کشوری که آماده پر کردن خلاء می‌باشد چین است.
خودروهای الکتریکی مقرون به صرفه در هند
گوشی اقتصادی iQOO Z۶ Lite ۵G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسماً در هند عرضه شد.
دادستان کل کشور در بخشی از این بخشنامه به روسای دادگستری و دادستان‌ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود، همچنین برای محکومین و مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار (کیف قاپ، به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار) پیشنهاد عفو داده نشود.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در راستای مقابله با پدیده سرقت‌های مسلحانه، خشن و مقرون به آزار و اذیت در استان به این جرایم به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
دادستان تهران در جمع شکات پرونده سرقت مقرون به آزار بزرگراه نیایش حضور یافت.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد درمان های مقرون به صرفه برای بیماری‌های چشم با استفاده از افزودنی تصویرگر سه‌بعدی ممکن شد.
پوکو M4 5G روز گذشته در بازار‌های جهانی عرضه شد. این گوشی هوشمند اولین بار در اواخر ماه آوریل در هند عرضه شده بود. این دستگاه همان ردمی نوت 11E بهینه شده با طراحی پنل پشتی متفاوت، دوربین سلفی بهتر و اندروید ۱۲ می‌باشد. پوکو M4 5G مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G این برند است.
سامسونگ بی سروصدا از گوشی مقرون به صرفه گلکسی A23 5G رونمایی کرد. این غول کره جنوبی گلکسی A23 5G را به عنوان جانشین گلکسی A22 5G که سال گذشته معرفی شده بود، به بازار ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ