سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کنند و براساس امکاناتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
رئیس جمهوری ایران با ارسال پیامی روز ملی جمهوری فدراسیون روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را به بشار اسد رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی کویت را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت.
وزارت خارجه دولت چین اعلام کرد به دعوت رسمی رئیس‌جمهور این کشور، رئیس‌جمهور ایران روز سه‌شنبه به پکن سفر خواهد کرد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت.
مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. رئیس‌جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.
بر اساس اعلام انجام شده، هنوز دانشگاهی که رییس جمهور به مناسبت روز دانشجو قرار است آنجا حاضر شود نهایی نشده و دفتر رئیس جمهور در حال بررسی است.
معاون رئیس جمهور چند روز پیش از حضور رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان خبر داده بود.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
رئیس دانشگاه شریف گفت: این دانشگاه به طور میانگین، ۱۱ هزار دانشجو دارد، در آن روز چند ده نفری بی‌ادبی کردند که به شریف ظلم شد و بچه‌ها تذکر شنیدند و یادگرفتند که بی‌ادبی ممنوع است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی به «صادیر جاپاروف» رئیس جمهوری قرقیزستان، فرارسیدن روز ملی این کشور را به وی و مردم کشورش تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز ملی مالزی را به «عبدالله رعایه‌الدین المصطفی بالله شاه» پادشاه و «داتو سری اسماعیل صبری یعقوب» نخست وزیر این کشور تبریک گفت.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی سنگاپور را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ