رئیسی همزمان با ظهر عاشورای حسینی، در مراسم سوگواری در دانشکاه تهران حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور با حضور در زادگاه خود در جمع عزاداران دزفولی حضور یافت.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور در جمع پرشور نمازگزاران و شیعیان اندونزی در مرکز اسلامی جاکارتا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور کشورمان با حضور در جمع مردم تهران، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور با حضور در یادمان عملیاتی فتح‌المبین با جمع راهیان نور پیوست.
اهواز - رئیس جمهور با حضور در جمع راهیان نور در یادمان عملیاتی کربلای چهار در جمع راهیان نور به سخنرانی پرداخت.
آبادان - رئیس جمهور با حضور در یادمان عملیات کربلای چهار به جمع راهیان نور پیوست.
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
«سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور در دومین روز سفر به کشور چین عصر چهارشنبه (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) با حضور در مسجد تاریخی «دونگ سی» شهر پکن با جمعی از مسلمانان دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.
«سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور در دومین روز سفر به کشور چین عصر چهارشنبه (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) با حضور در مسجد تاریخی «دونگ سی» شهر پکن با جمعی از مسلمانان دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.
رئیس‌جمهور دقایقی پیش به جمع راهپیمایان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پیوست.
جلسه علنی مجلس صبح یک شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد. پیش از جلسه علنی مجلس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در جمع نمایندگان حاضر شدند. سیدابراهیم رییسی، رئیس جمهور نیز برای دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جلسه امروز مجلس حضور یافت.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، صبح روز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارایه کند.
رئیس جمهور در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت تا در جمع مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی را ارایه کند.
معاون رئیس جمهور چند روز پیش از حضور رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان خبر داده بود.
سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کنند و براساس امکاناتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شود.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در جمع مردم جاسک گفت: امروز سرمایه‌گذاری در منطقه جاسک و سرمایه‌گذاری در این مناطق تضمین دارد، اینجا بسیار محل ارزشمندی به لحاظ سرمایه‌گذاری است.
رئیس‌جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، وارد دانشگاه الزهرا (س) شد تا با حضور در جمع دانشجویان با آنها گفتگو کند.
سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد. رئیس جمهور در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.
کرمان - در حالیکه طوفان شدید بخشهایی جازموریان را فرا گرفته اما رئیس جمهور در جمع مردم محروم کروچان حاضر شد.
کرمان - رئیس جمهور در ادامه سفر به استان کرمان در گلزار شهدای این استان حاضر شد و با زائران مرقد شهید سلیمانی به گفتگو پرداخت.
کرمان- رئیسی پنجشنبه شب در جمع فعالان اقتصادی کرمان گفت: امروز تردیدی نیست که تولید مساله اصلی کشور است و باید با تمام توان در این عرصه حضور یابیم.
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ