ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، با انتشار ویدیویی ادعا کرده که قصد دارد افشاگری‌هایی درباره شخصیت واقعی او منتشر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، به دلیل اشتباهش در خواندن سرود هواداران این تیم با تمسخر هواداران حریفان چلسی مواجه شده است.
طبق ادعای مارکا، آردا گولر به بازی بامداد پنجشنبه برابر منچستریونایتد نیز نخواهد رسید و کادر فنی قصد ندارد روی او ریسک کند.
ناپولی قصد دارد دستمزد خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی، خود را به 2.5 میلیون یورو در سال افزایش دهد.
پدری و عثمان دمبله بازی برگشت برابر رئال در نیمه نهایی کوپا دل ری را نیز از دست خواهند داد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت چک هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا 10 برابر مبلغ خود پاس شده اند.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
بارسلونا امشب در دیداری به ظاهر ساده برابر کادیز به میدان می رود و طبق ادعای موندودپورتیوو، ژاوی ترکیبی متفاوت را روانه میدان خواهد کرد.
دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم دارد امشب از روبرت لواندوفسکی و آنسو فاتی در ترکیب اصلی بازی فینال سوپرجام استفاده کند.
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که میثم جبلی پناهنده شده است.
برادر پوگبا که به اتهام اخاذی از او در زندان بود، به صورت مشروط آزاد شد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تصمیم دارد در بازی برابر تیم ملی ایران از هری مگوایر استفاده کند.
پیمان کیا و پیام کیا متهم شده‌اند که بیش از یک دهه برای روسیه جاسوسی کرده‌اند. پر لیندوکویست، دادستان واحد امنیت ملی سوئد، اعلام کرد: این تحقیقی پیچیده درباره جرمی بود که تحقیق درباره آن دشوار است.
کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر استون‌ویلا غایب بود و مربی هلندی شیاطین سرخ، دلیل آن را بیماری عنوان کرد.
جرارد پیکه امشب در نوکمپ و برابر آلمریا، آخرین بازی خانگی خود با پیراهن بارسلونا را تجربه خواهد کرد. او دو روز پیش اعلام کرد که از فوتبال بازنشسته می شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
پس از تساوی 3-3 برابر اینتر که چیزی کمتر از شکست برای بارسلونا نبود، شاید بازگشت ژول کُنده و رسیدن او به ال‌کلاسیکو بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.
رسانه های سنگالی مدعی هستند که آلیو سیسه قصد دارد در بازی امروز برابر ایران، از تیم دیگری استفاده کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد.
مدافع ذوب‌آهن می‌گوید برابر سپاهان برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
وزیر بنادر و کشتیرانی هند با تاکید بر اینکه کشورش متعهد به توسعه و تجهیز بندر چابهار است اعلام کرد: این کشور به تلاش‌های خود برای تبدیل بندر چابهار به قطب منطقه‌ای ترانزیت ادامه می‌دهد.
منچستریونایتد حاضر است برای جذب کاسیمیرو، 60 میلیون یورو هزینه کند و دستمزد بسیار خوبی نیز به او خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ