پدری و عثمان دمبله بازی برگشت برابر رئال در نیمه نهایی کوپا دل ری را نیز از دست خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله هیچ تمایلی برای جدایی از بارسا ندارد و پی اس جی هم نمی تواند او را برای رفتن از بارسا وسوسه کند.
موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو به خاطر وجود بندی در قراردادشان نمی توانند در صورت جدایی از رئال راهی بارسلونا شوند.
سردبیر مارکا مدعی شد که اطمینان دارد لیونل مسی پیشنهاد الهلال را می پذیرد و بوسکتس به همراه دی ماریا نیز او را در سفر به عربستان همراهی می کنند.
روزنامه مارکا مدعی شد که سران دولت عربستان خوش بین هستند که لیونل مسی راهی الهلال شود.
در حال حاضر ماجرا‌ها و شایعات زیادی در زندگی جورجینا رودریگس وجود دارد و نشریه مارکا به شایعه دیگری در مورد او دامن زده است.
هر دو نشریه مادریدی مارکا و آاس ادعای دیروز خوان لاپورتا را رد کردند و گزارش دادند که خطر اخراج موقت از لیگ قهرمانان همچنان بارسلونا را تهدید می کند.
مارکا مدعی است کیلیان امباپه اواخر تابستان گذشته از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی پشیمان شده و در تماس با رئال مادرید خواهان پیوستن به این باشگاه اسپانیایی شده است.
در میان تلاش اسپانیا و صربستان برای تصاحب ستاره نوظهور لیورپول، به نظر می‌ رسد که اسفتان بایچتیچ لاروخا را انتخاب کرده است.
یک نشریه اسپانیایی می‌گوید کیلیان امباپه در صورت شکست پی‌اس‌جی از بایرن مونیخ و حذف این تیم از چمپیونزلیگ خواهان ترک این تیم فرانسوی خواهد شد.
دنی سبایوس که این روزها به ستاره خط میانی رئال تبدیل شده، در پایان فصل قراردادش تمام می شود و از اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد.
بارسلونا قصد ندارد به راحتی ممفیس دیپای را به اتلتیکو واگذار کند و ژاوی تنها به یک شرط با این انتقال موافقت خواهد کرد.
رئال مادرید خرید جود بلینگام، هافبک ارزشمند دورتموند، را در اولویت قرار داده و حاضر است 110 میلیون یورو برای انتقال او هزینه کند.
رئال مادرید تمایل چندانی به تمدید با فرلاند مندی ندارد و می خواهد فران گارسیا را در تابستان پیش رو جانشین او کند.
کارلو آنچلوتی طبق ادعای مارکا و آاس به قراردادش با رئال پایبند است و تمایلی برای هدایت تیم ملی برزیل ندارد.
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد. انتقال کریستیانو رونالدو به النصر قطعی شد!
روزنامه مارکا مدعی شد که قرارداد رونالدو با النصر نهایی شده و فوق ستاره پرتغالی راهی کشور عربستان می شود.
ژوائو فلیکس از شرایط خود در اتلتیکو راضی نیست و قصد دارد تحت هر شرایطی در زمستان جدا شود.
مارکو آسنسیو یکی از گزینه های بارسلونا برای فصل بعد است اما مدیران باشگاه در این مورد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند.
سانتیاگو سولاری با درخواست مدیران رئال موافقت کرده و به زودی به باشگاه سابق خود بازخواهد گشت. هنوز پست جدید او نامشخص است.
طبق ادعای مارکا، خوزه خیمنز و یان اوبلاک، مدافع و دروازه‌بان اتلتیکو مادرید، بازی حساس فردا برابر بایرلورکوزن در هفته دوم لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.
با افزایش رقم فسخ خوان فویت، مدافع آرژانتینی ویارئال به 56 میلیون یورو، بارسا دیگر تمایلی به خرید او ندارد و گزینه های دیگر خود را برای تقویت دفاع راست بررسی خواهد کرد.
همه چیز برای تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مهیاست و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.
منچستریونایتد حاضر است برای جذب کاسیمیرو، 60 میلیون یورو هزینه کند و دستمزد بسیار خوبی نیز به او خواهد داد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نگران دفاع راست است و از مدیران باشگاه درخواست جذب یک بازیکن جدید برای این منطقه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ