رئیس سازمان خصوصی سازی گفت چک هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا 10 برابر مبلغ خود پاس شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو اتاق ایران گفت: اگرچه ثبت چک‌های صیادی، صدور چک‌های بی محل را کنترل کرد اما اگر شرکت، اعضای هیأت مدیره و یا ذی نفعان چکی صادر کنند که فاقد موجودی باشد کلیه حساب‌های شرکت مسدود می‌شود.
هر فردِ دریافت کننده چک می‌تواند از طریق سامانه استعلامِ سوابقِ صادرکننده چک، از میزان چک‌های برگشتی و رفع سوء اثر شده فرد صادر کننده چک در سه سال اخیر مطلع شود.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی اعلام کرد از ابتدای مهر سال جاری، چک‌های قدیمی فقط در شعب بانک صادرکننده دسته چک پذیرفته می‌شوند.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی اعلام کرد از ابتدای مهرماه سال جاری، چک‌های قدیمی فقط در شعب بانک صادرکننده دسته چک پذیرفته می‌شوند.
کلاهبرداران مدارک هویتی و خط موبایل مربوط به چک‌های طعمه را می‌گیرند که امکان بستن چک‌ها یا حساب‌ها یا برداشت پول حضوری وجود نداشته باشد. حتی روی حساب‌ها تسهیلات هم گرفته شده که، چون بدون ضامن و ناشی از کارکرد حساب بوده، نکول می‌شود.
لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.
لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.
لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد. علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.
چاپخانه دولتی ایران اکنون متولی چاپ دسته چک و کارت ملی است که به گفته عضو هیات عامل چاپخانه، هم کارت ملی و هم دسته چک به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالا، غیر قابل جعل هستند.
با توجه به چت‌هایی که با ایرانیان داشته‌ام، دغدغه‌های اجتماعی آنان شامل مسائلی مانند بیکاری، فساد، بحران مسکن، نابرابری اجتماعی، نارضایتی از سیاست‌های دولت، محدودیت‌های اجتماعی و فرهنگی، تحریم‌ها و تاثیر آن بر زندگی مردم، آموزش و پرورش و حقوق زنان بوده است.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
بخش عجیب برنامه شب گذشته فوتبال برتر، به صحبت‌های رد و بدل شده میان علی فتح‌الله‌زاده و حسین قربانزاده بر سر چک‌های مدیرعامل استقلال برمیگردد.
برنامه فوتبال برتر امشب با حضور رییس سازمان خصوصی سازی تبدیل به یک برنامه تاریخی شد.
در دی‌ماه سال جاری حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳.۲ درصد این چک‌ها وصول شده است.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد چک های قدیمی کمافی‌سابق در تمام شعب بانک های سراسر کشور پذیرفته می‌شوند و محدودیتی در ارایه خدمات وجود ندارد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خرید چک‌های سرقتی اقدام به اخاذی و شرخری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: هنگام ثبت چک‌های صادره و دریافتی توسط خریدار و فروشنده در سامانه بانک مرکزی قبل از انجام معامله دقت کنید.
چک‌های وصول شده در تهران حدود ۲.۱ میلیون فقره به ارزشی بیش از ۱۷۰.۲ هزار میلیارد تومان و چک‌های برگشتی حدود ۱۴۶ هزار فقره به ارزشی بیش از ۱۴.۵ هزار میلیارد تومان گزارش شده است.
مردم چقدر چک‌های رمزدار مبادله می‌کنند؟
شاکی گفت: گفتند اگر چک‌هایت وصول نشود، دوباره می‌دزدیمت و این بار می‌کشیمت. بعد از آن جیب‌های مرا گشتند. گوشی‌ام را برداشتند و با تهدید یک پنج میلیون و یک دو میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند. در نهایت آن‌ها یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی و یک چک پنج میلیارد تومانی از من گرفتند.
شواهد حاکی از آن است که میزان آگاهی مردم و کارمندان بانکی در دو حوزه «کاربردها» و «عواقب برگشت خوردن» چک‌های صیادی، اندک بوده و همین عامل ممکن است معامله‌گران را با مشکل مواجه کند.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جزئیات جدید سامانه محچک و رفع سوء اثر از چک های برگشتی را تشریح کرد.
بانک مرکزی اعلام کرد: ذینفعان چک می‌توانند از این پس «اعلامیه عدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد» را در قبال چک‌های ثبت ‌نشده در این سامانه از شعب بانک‌ها درخواست کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ